St. Andrews

hotels in St. Andrews

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels St. Andrews

Reviews over St. Andrews

• 9Bianca18-05-2012

Fantastische sfeer!

Heerlijk, druk stadje met een hele goede sfeer. St. Andrews is de bakermat van de golfsport en je vindt hier dus de oudste golfbanen ter wereld. Een waar mekka voor de golfliefhebber. Omdat St. Andrews ook een studentenstad is, zijn er veel leuke eettentjes en bars te vinden. Bezoek ook de fotogenieke overblijfselen van de kathedraal en het kasteel. Wij vonden ons bezoek in 2011 veel te kort vandaar dat we dit jaar twee overnachtingen geplant hebben.

• 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

juli 2011

• 9K M01-03-2010

Ville etonnante et pleine d'interet

Pleine de charme, pittoresque, animée... Chaudement conseillée!

• 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 6Stranden

Alleen gereisd in januari 2010

• 8Giulio21-08-2008

Bellissima

St Andrews lascia a bocca aperta per i resti della cattedrale: si può solo immaginare quale fosse lo spettacolo prima che i protestanti la distuggessero molti secoli fa. Vale veramente la pena di visitarla.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Ruben14-06-2006

Deze stad heeft veel te bieden op verschillende vlakken. Het is voornamelijk bekend vanwege de golf courses, maar heeft daarnaast nog veel meer te bieden. Denk hierbij aan een Cathedraal, een kasteel en vele terrasjes. Het dorpscentrum is niet erg groot maar erg gezellig. Zeker een stad om aan te doen!!!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met familie in juni 2006

• 8Ben & Alice02-10-2005

St. Andrews is vooral bekend vanwege z'n golfcourses. Een leuk, oud stadje, waar het goed toeven is voor een middagje. Cathedraal is interessant om te bezichtigen, het oude clubhuis en het stadje zelf. Het is een studentenstad en dus goede uitgaansgelegenheden. Prima B&B's op loopafstand van het centrum.

• 8Stranden

Gereisd in oktober 2005

• 8Hanneke13-05-2005

Schitterende oude plaats met een rustgevende sfeer. Ook een beetje geheimzinnig. Zou hier graag willen wonen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Stranden

Gereisd in mei 2005

• 7Riaatje26-06-2004

Goed hotel zeer netjes. kamers zijn ruim en proper. vooral zeer ruime kamers aan de kant van het zwembad. eten is goed maar te weinig afwisseling. nogal afgelegen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur