Cala d'Or

Reviews over Cala d'Or

Geweldig met kleine kinderen

de Brabander,
    27-11-2018

Ideaal met kleine kinderen, wel gedateerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Onvergetelijk!

Esmeralda,
    4-11-2018

Hotel is netjes en verzorgd. Personeel ontzettend vriendelijk! Zwembaden zijn fantastisch voor jonge kinderen. Animatieteam is geweldig! Elke avond een supermooie show! Overdag van alles te doen voor jong en oud! Aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Maurice,
    7-10-2018

Prachtig resort met heel vriendelijk en gastvrij personeel. Voor 2e keer in aparthotel verbleven en weer was het eten goed met gevarieerd en overvloedig aanbod.

Het park is mooi aangelegd en erg gezellig.

Vooral het animatieteam is fantastisch; ze brengen zoveel energie en enthousiasme over op de gasten en spreken meerdere talen. Teamleider Kevin is heel sympathiek en zijn enthousiasme en vrolijkheid werkt aanstekelijk. We hopen dat hij en zijn team er volgend jaar er weer zijn!!!

Hele positieve herinneringen aan onze vakantie overgehouden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuk hotel

Michael,
    11-9-2018

Gezellig, mooi en zeer kindvriendelijk hotel.

Ik was hier met mijn vriendin en dochter van 5 maanden. Ik was niet helemaal bewust dat dit hotel puur gericht was op gezinnen met kinderen. We vonden het s'avonds te druk. Ik vond het daarom s'avonds ook niet zo gezellig. Teveel shows en teveel gericht op kinderen. Het had bijvoorbeeld wel eens leuk geweest om een band of zo te huren. Het eten vonden wij goed, alleen iets meer variatie zou gewenst zijn.. Voor de rest een prima all inclusive hotel. Prijs/ kwaliteit ruim voldoende

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

Tiehuis,
    31-8-2018

Geweldig kinder vriendelijk hotel .

Alles in de buurt is zowel lopend als met taxi te doen.

Ga zekers 1 keer naar cala mondrago (idyllisch strand en dat voor 9 euro heen en terug met de taxi( die ze bij de bali bellen)

Eten perfect .Animatie team echt top vooral Naut hij is geboren voor de spot lights.

De mensen van de bar zijn zo vriendelijk en laten je steeds lachen.schoonmaak kan beter maar die dames kunnen soms ook niet meer met die hitte ..dus neem ik ze niks kwalijk. De zwembaden zijn heerlijk en er is veel georganiseerd voor de kids/ ouders.al met al een super fijne vakantie! We komen zekers terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018