Cala d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala d'Or

Heerlijk rustig en modern.

Eline Aartseb,
    7-11-2018

Fantastische accommodatie. Straalde door het adults only principe rust en sereniteit uit. Alsof je 7 dagen in een wellnessresort verblijft. In de verte hoorde je kinderen gillen en dan dachten we: blij dat we daar niet zitten. Wij zijn qua eten normaliter wat kritisch, maar het buffet was super en gevarieerd. Wederom geen kinderen die eten pakken en terugleggen, of er overheen hoesten. Nu zou je denken: deze mensen zijn niet zo gek van kinderen, maar het tegenovergestelde is waar... Behalve blijkbaar op Mallorca;) De staf was duidelijk servicegericht en waren enorm behulpzaam. De locatie was prachtig aan een mooi baaitje met een azuurblauwe zee. In de herfstvakantie is het qua drukte goed te doen, maar ik kan mij voorstellen dat het in de zomer erg druk is. Kamers waren klein maar modern. Zwembaden waren mooi, maar in het naseizoen wel vrij fris. Er worden activiteiten geregeld zoals TRX en yoga.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk mooi kleinschalig complex

Jacqueline,
    26-2-2018

Fantastische ligging. Overal dichtbij. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2016

heel mooi

ManonJ39,
    10-10-2017

mooie kamer ( vierde verdieping)

uitgebreid ontbijtbuffet en het avondeten wat ook erg goed

mooie zwembaden.

Je steekt de straat over en weer een mooi zwembad met een lekker restaurantje. Een trapje af en je staat op het zandstrand in een mooie baai.

Wel denk ik dat in het hoogseizoen dit strandje heel vol is . Nu eind september was het gezellig druk .

Gereisd met partner in september 2017

leuk complex!

Carlijn,
    5-9-2017

Leuk appartementencomplex bij Cala Esmeralda, een baai in Cala d'Or. We hadden een tweekamerappartement op begane grond in gebouw C, tuinzijde. Ideaal, tegenover een speeltuintje. Appartementen zijn niet heel nieuw, maar worden wel goed schoon gehouden (5 keer per week) incl wisseling handdoeken. Erg lieve medewerkers bij receptie, winkel en animatieteam. Leuk zwembad, mogelijk zouden enkele speeltoestellen/glijbanen leuk zijn voor de kinderen, maar ze hebben zich prima vermaakt. Je kunt gebruik maken van faciliteiten van Esmeralda Park.

Heel helder zeewater, leuk om te snorkelen.

Leuk om met treintje naar een van de andere delen van Cala d'Or te gaan. Het oude centrum is ook te voet te bereiken. De straten bij het hotel (Cala Esmeralda) hebben restaurantjes en winkeltjes, maar het oude centrum vonden wij wel meer uitstraling hebben. Voor kinderen is Happy park (soort mini kermis) of de midgetgolfmogelijkheden ook leuk. Ook een boottocht met glassbottom boot was erg leuk voor de kinderen.

Kortom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijn hotel!

Vera Heyms,
    22-7-2017

Het hotel ligt aan de rand van het drukke centrum. Geen last van lawaai maar wel op loopafstand van het centrum. Dichtstbijzijnde strandjes zijn druk, maar op 20 min lopen een leuk rustig strand. Kamers zijn ruim en schoon, elke dag schoonmaak en handdoeken. Ontbijt en service meer dan prima. Zeker aan te raden voor een rustige vakantie in het gezellig drukke cala dor.

Gereisd met vrienden in juni 2017