Cala d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala d'Or

Prachtig hotel in een zeer mooie omgeving

Tommy Vandaele,
    23-8-2018

Dit hotel is echt een aanrader. Wij hadden half pension, het ontbijt was zeer uitgebreid en vers, het avondeten was zeer gevarieerd met lekkere plaatselijke gerechten. Het hotel zelf is opgedeeld in 2 blokken met een strandbaai er tussenin. Prachtig uitzicht.

Alle personeel was supervriendelijk. Antonio en Valeria konden ons uitermate charmeren, steeds met de glimlach.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima hotel voor een prima verblijf!

Hendriksen,
    1-8-2018

Prachtige ligging. Goed verzorgd hotel met goede kwalitatieve maaltijden! Entertainment begint pas om 21.30 uur en is om 23.00 uur alweer afgelopen. Jammer! Het zwemwater ( zee) is niet alleen van het hotel, maar is gemeenschappelijk zodat ook andere mensen hiervan gebruik kunnen maken. Strandje is al erg snel vol. Personeel is overwegend uiterst vriendelijk. Het hotel wordt professioneel gerund. Kortom, we hebben een leuke vakantie gehad in een prima hotel met weliswaar veel Engelsen, maar dat mocht de pret niet drukken. Aanrader voor mensen die even een weekje of langer willen opladen.

Gereisd met partner in juli 2018

Super goed hotel op alle vlakken, aanrader

Linda,
    10-6-2018

Vriendelijk ontvangst met een glaasje cava of fruitsap , proper hotel overal , vriendelijk personeel , behulpvaardig . Lekkere eten en veel variatie , vriendin is vegetarisch en zelfs zij wist soms niet wat kiezen ! Rustig aan het zwembad , 1 zwembad met gewoon lounge muziek , andere geen muziek en een aparte rustige zonneweide . Hier gaan we zeker terug !

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goed hotel

John en Carla,
    26-9-2017

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen gescheiden door een strandje. In beide gebouwen kun je eten en is er 'savonds entertainment.

Het merendeel van de gasten zijn Engelsen. Het is een only adult hotel.

De kamers zijn prima en modern ingericht. De badkamer heeft een hand en een regendouche. Bij de voordeelkamers zijn ze een tussen wandje "vergeten" tussen de douche en de rest zodat je uit moet kijken dat niet alles nat wordt.

Het eten is erg goed. Voor iedereen is er keuze genoeg en als je die goed maakt is het niet elke avond hetzelfde. Het dessert is erg uitgebreid en als je niet uitkijkt vliegen de kilo's eraan. De dranken zijn normaal van prijs.

Het personeel vanaf receptie tot en met de kamermeisjes zijn erg aardig en behulpzaam.

Als de zonnebedden te lang onbezet blijven volgt er een kaart dat het binnen een bepaalde tijd gebruikt moet worden anders gaat de handdoek eraf. Goed systeem.

De zitjes bij de lounge zijn niet geschikt voor oudere mensen, te diep en te laag.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2017

Prima plek, rustig en adults only

R. Standaert,
    11-9-2017

Hotel is in mei en juni 2017 compleet gerenoveerd. Had volgens mij voorheen ook een andere naam. Kamer met side seaview. Prima kamer, douche met regendouche, netjes. Keuze uit logies, half pension en vol pension. Dat zie je ook aan de kleur van het polsbandje. Dit is tevens de sleutel vd kamer. Hotel heeft 2 gebouwen, met elk een ruime eetzaal. Buffet was goed, je moet zelf voor wat variatie in je eten zorgen. Dessertbuffet is top. Animatie savonds is niet veel bijzonders en er zijn weinig zitplaatsen bij. Zwembad is ook goed. Badmeesters aanwezig. Animatie aan het zwembad met "Ozz" en "Cecilia" zijn top.

Gereisd met partner in augustus 2017