Cala d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Neckermann

hotels Cala d'Or met aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala d'Or

Geweldig!!

Johan,
    19-3-2019

Super mooi, netjes en gezellige lokatie. Nette kamers en heel mooi uitzicht over de baai.

Gereisd met partner in juni 2018

Top hotel

Ralf,
    6-3-2019

Hotel op het strand en dicht bij de stad,het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in juni 2018
    Adel Hajji, General Manager, 14-3-2019

Dear Ralf,

Thank you for spending your time to give us a kind feedback on your stay at TUI BLUE Rocador.

We really hope to have the pleasure to welcoming you back in a very near future.

With best Wishes and Regards

Adel Hajji

Geweldig met kleine kinderen

de Brabander,
    27-11-2018

Ideaal met kleine kinderen, wel gedateerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk genoten van dit fantastische resort!

Simone Peeters,
    17-11-2018

Wij hebben een héérlijke vakantie gehad.

Appartement was prima, mooi schoon, lekkere dikke handdoeken, heerlijke bedden. Hele leuke animatie (dag en avond). Zwembaden waren mooi schoon zwembaden. Het eten was lekker en gevarieerd. Mijn dochter heeft een glutenallergie, door de chef-kok werd iedere maaltijd verteld wat ze allemaal mocht of er werd speciaal iets voor haar gemaakt. CHAPEAU!

Wij hebben heerlijk genoten van dit fantastische resort.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Maurice,
    8-11-2018

Fijn hotel met genoeg te doen in de buurt met name ook voor kleine kinderen, Leuke animatie, zwembad, minigolf etc.

Bij het hotel kun je via een trap de zee in om bijvoorbeeld te snorkelen in de baai. De baaien zijn overigens prachtig hier met kristalhelder water. Even verder op, een zijstraatje oversteken, is een strand waar het soms net iets te druk is. Je kunt bij het hotel ook prima eten, op een aantal dagen in de week kun je ook op het (soort van) strandje eten van de grill.

Onze zoon heeft hier nog een ongelukje gehad waardoor hij naar eerste hulp moest, het personeel was ontzettend behulpzaam en handelde adequaat, nadien werd nog meerdere malen navraag gedaan hoe het met hem ging, helemaal top!

Al met al een heel leuke vakantie gehad hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017