Cala d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala d'Or

Fijne vakantie met een SUPER animatieteam!

Cloclo,
    3-3-2019

Wij vonden ons verblijf bij Martha's heel goed. Allereerst een zeer grote pluim op de hoed van het animatieteam want die gingen er 100 % voor, altijd even enthousiast en vriendelijk, super gewoon !

Wij hadden de all-in genomen en we vonden het eten lekker, al was de keuze redelijk beperkt. Natuurlijk moet je dan ook de prijs in gedachten houden en konden we niet klagen.

Het personeel in de bar was aanvankelijk redelijk terughoudend maar als je zelf vriendelijk bent, weten ze snel met wie ze te maken hebben en zijn ze heel vriendelijk. Ik denk dat er ook veel mensen die all-in hebben van alles bestellen en dan alles gewoon laten staan, wat wel erger opwekt . Wij konden zeker niet klagen.

De inrichting van de appartementen was wel wat verouderd, maar dat vonden we niet zo erg, we waren er enkel om te slapen. Maar qua properheid, stof op de meubels, geven zeker geen goede indruk, daar is nog werk aan. Rest was verder wel proper.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top vakantie

Evi,
    20-11-2018

Super fijne accommodatie.

Wij zijn hier eind september geweest en het was heerlijk.

Vriendelijk personeel, ruime kamers, fijn zwembad!

In de omgeving heb ik je winkelcentra, met wat restaurants en barretjes.

Een aanrader is om de haven van cala dor te bezoeken!

zooo mooi!

Ik ga zeker nog een keer terug naar Mallorca, en ook in club Martha's wil ik best nogmaals verblijven.

Tip huur een auto, zodat je meerdere mooie plaatsen kunt bezoeken!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige vakantie!

Vera,
    16-11-2018

Netjes en niet al te groot hotel, aan het strand en centrum. Vanuit het hotel kijk je zo naar de mooie baai Cala Gran en je staat binnen 5 minuten in het centrum waar alle gezellige restaurantjes zijn.

Liever geen zand tussen je voeten? Dan is er een mooi zwembad met gratis ligbedden, hier is het altijd gezellig.

Verder hadden wij halfpension. Het ontbijt en diner was erg goed, er was genoeg keuze.

Het personeel was erg vriendelijk en waren altijd in voor een praatje of grapje.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi en net appartement, super met kinderen!

Yvonne,
    10-11-2018

Wij zaten in het appartementen complex.

Veel ruimte buiten en mooi gebouwd met alle appartementen zo bij elkaar. Net een klein dorpje.

Super net appartement, groot 2 persoonsbed in slaapkamer en stretcher onder de bank in woonkamer. Niet ideaal voor een 4 jarig kind wat eerst naar bed gaat. Opgelost door matras op de grond in de slaapkamer te leggen.

Goede airco, nette badkamer & prima schoonmaak tussendoor.

Wij hadden met ontbijt. Was super lekker en veel keus! Leuke animatie voor kinderen!

Zwembad prima, alleen mensen die op wacht staan voor een bedje en hun handdoek al klaar hangen over de parasols om een plekje te scoren... Vreselijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk rustig en modern.

Eline Aartseb,
    7-11-2018

Fantastische accommodatie. Straalde door het adults only principe rust en sereniteit uit. Alsof je 7 dagen in een wellnessresort verblijft. In de verte hoorde je kinderen gillen en dan dachten we: blij dat we daar niet zitten. Wij zijn qua eten normaliter wat kritisch, maar het buffet was super en gevarieerd. Wederom geen kinderen die eten pakken en terugleggen, of er overheen hoesten. Nu zou je denken: deze mensen zijn niet zo gek van kinderen, maar het tegenovergestelde is waar... Behalve blijkbaar op Mallorca;) De staf was duidelijk servicegericht en waren enorm behulpzaam. De locatie was prachtig aan een mooi baaitje met een azuurblauwe zee. In de herfstvakantie is het qua drukte goed te doen, maar ik kan mij voorstellen dat het in de zomer erg druk is. Kamers waren klein maar modern. Zwembaden waren mooi, maar in het naseizoen wel vrij fris. Er worden activiteiten geregeld zoals TRX en yoga.

Gereisd met partner in oktober 2018