Reviews over accommodaties in La Rioja

Niet voor de plek, maar zeker wel voor het eten!

HC,
    11-2-2010

Het hotel ligt op een soort industrieterrein langs een doorgaande weg door Rioja, net even buiten Haro. Om de plek zou je dit hotel nooit kiezen, maar om het indrukwekkende restaurant waar zeer goede gerechten worden geserveerd vergezeld van een groot aanbod prima wijnen, zou je er beslist naar toe moeten gaan. Wel is het een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de wijnhoofdstad Haro, en het gehele wijngebied Rioja. De kamers zijn oke maar een beetje te luidruchtig.

heerlijk hotel

Erik Krijgsman,
    4-2-2010

ruime kamer(s), mooi uitzicht en

vriendelijke mensen !

werelderfgoed maar onbekend in onze streken

carrette Vermeire,
    14-8-2009

Straalt luxe uit (en bescherming, muren zijn 1,5 m dik - geen geluid kan doordringen). Behalve de receptioniste is iedereen eentalig maar allen stellen zich begripsvol en welwillend op.

Geen rook/eetgelegenheid maar wel een aangename bar/rook ruimte. Originele streekgebonden (spaans-baskisch)gerechten aan matige prijzen.

Ruime openbare parking voor het hotel.

Behalve spanjaarden vind je geen touristen (++). Ongelooflijk hoeveel bedevaarders er op het middeleeuwse pad "camino de santiago" lopen en fietsen (tot daar toch noch zo'n 300 Km) maar daar heb je geen last van want die slapen in andere kloosters zonder sterren.

Een absolute aanrader voor natuur-, wijn- en cultuur-liefhebbers die eens het groene Spanje willen verkennen. We gaan er zeker nog eens terug!

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels

Magda,
    30-7-2007

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels. Ik heb geen idee hoe de kamers er uitzien want ik heb daar alleen maar een ontbijt genomen. Wat ik wel kan vermelden is dat de inkomhal, het salon en het restaurant wel heel mooi zijn, ze zijn heel mooi gedecoreerd en stralen een enorme rust uit.