Reviews over accommodaties in La Rioja

Leuke parador!

Ann
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

Nieuw hotel met veel gevoel voor smaakvol design

hennie
    23-10-2008

Hotel ligt aan rotonde bij brug over de Ebro. Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan de nabijgelegen binnenstad, waar overigens niet veel te beleven valt. Alleen de 'eetstraatjes' bij de kathedraal zijn de moeite waard.

Gratis parkeren bij het tegenoverliggende ziekenhuis langs de rivier.

prima (zaken)hotel

jeanne en anton
    13-10-2008

schone, praktische kamers. ligging wat verder weg van het centrum. centraal gelegen om de omgeving te ondekken. parkeergarage op loopafstand. envoudig ontbijtbuffet.

wandelroute naar Santiago de Compostela loopt langs het hotel.

Zeer aan te bevelen!

MJ
    3-9-2008

Dit nieuwe hotel is gewoon super! Het is in een prachtige moderne stijl opgebouwd met veel oog voor detail. Delen van oude muren zijn prachtig verwerkt in het atrium en worden 's avonds mooi aangelicht. Mooie glazen lift in hotel. Op de kamers valt weinig aan te merken. Strakke zakelijke inrichting, maar niet saai. Ramen kunnen open. Er is airco, een minibar. LCD-tv met wel beperkt aantal kanalen. Er bevindt zich in het hotel een SPA-ruimte met een fitnessruimte. Massage op aanvraag. Het hotel beschikt over een garage met lift (2 etages). Lift is niet geschikt voor grote SUV's. Openbare gratis parkeerplaats op 200 mtr van hotel bij park. Het hotel ligt op 400mtr van het gezellige centrum en 100 mtr van het park. Het hotel ligt aan een wat drukke rotonde. Het is een prima hotel om vanuit Logrono de omgeving te bezoeken. Het receptie-personeel was erg vriendelijk, sprak redelijk de engelse taal. Waren zeer behulpzaam. Ontbijt in buffetvorm was prima. Diner niet genomen in hotel.