Sorteren

Reviews over accommodaties in La Rioja

Leuke parador!

Ann
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

heerlijk hotel

Erik Krijgsman
    4-2-2010

ruime kamer(s), mooi uitzicht en

vriendelijke mensen !

Gezellig en comfortabel hotel met alle voorzieningen

Nico Legley
    16-10-2007

Gezellig en comfortabel hotel met alle voorzieningen. Ruime en propere kamers. Vlak in centrum van de stad op loopafstand van alle bezienswaardigheden.