Sorteren

Reviews over accommodaties in La Rioja

Ruhige Nacht im Kloster

Gustav
    27-9-2012

Das etwas abseits vom Jakobsweg gelegene Kloster ist den Abstecher Wert. Ruhige Lage in herrlicher Natur. Das Parador ist in einem Fluegel des grossen Klostergebaeudes untergebracht. Durch die dicken Mauern ist es im Inneren und den Zimmern sehr ruhig und bei hohen Temperaturen sehr kuehl. Trotz Sprachschwierigkeiten herzlicher Empfang. Schoene Lobby mit Salon. Die Zimmer groß mit antiken Moebeln ausgestattet und herrliche Badezimmer. Ordentliches Fruehstueck. Parkplatz dicht beim Hotel. Der Preis absolut gerechtfertigt.

Leuke parador!

Ann
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

goed zakenhotel

goossens frank
    22-5-2012

Met wijnclub 3 dagen in hotel verbleven, zeer goede ligging, kamers en badkamer ok, ontbijt in buffetvorm was voldoende.

Modern design hotel in het centrum van de stad.

JW Brons
    21-5-2012

Hotel HM Alfaro is een mooi hotel dat een prima basis vormt voor bezoekm aan de Riojastreek. Door de ligging midden in de stad is het erg makkelijk de omgeving van de stad zelfd te ontdekken. Een mooi plein met kerk waar veel ooievaren wonen. Veel kroegen en restaurantjes vlak in de buurt.