Reviews over accommodaties in La Rioja

heerlijk hotel

Erik Krijgsman,
    4-2-2010

ruime kamer(s), mooi uitzicht en

vriendelijke mensen !

Nieuw hotel met veel gevoel voor smaakvol design

hennie,
    23-10-2008

Hotel ligt aan rotonde bij brug over de Ebro. Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan de nabijgelegen binnenstad, waar overigens niet veel te beleven valt. Alleen de 'eetstraatjes' bij de kathedraal zijn de moeite waard.

Gratis parkeren bij het tegenoverliggende ziekenhuis langs de rivier.

Zeer aan te bevelen!

MJ,
    3-9-2008

Dit nieuwe hotel is gewoon super! Het is in een prachtige moderne stijl opgebouwd met veel oog voor detail. Delen van oude muren zijn prachtig verwerkt in het atrium en worden 's avonds mooi aangelicht. Mooie glazen lift in hotel. Op de kamers valt weinig aan te merken. Strakke zakelijke inrichting, maar niet saai. Ramen kunnen open. Er is airco, een minibar. LCD-tv met wel beperkt aantal kanalen. Er bevindt zich in het hotel een SPA-ruimte met een fitnessruimte. Massage op aanvraag. Het hotel beschikt over een garage met lift (2 etages). Lift is niet geschikt voor grote SUV's. Openbare gratis parkeerplaats op 200 mtr van hotel bij park. Het hotel ligt op 400mtr van het gezellige centrum en 100 mtr van het park. Het hotel ligt aan een wat drukke rotonde. Het is een prima hotel om vanuit Logrono de omgeving te bezoeken. Het receptie-personeel was erg vriendelijk, sprak redelijk de engelse taal. Waren zeer behulpzaam. Ontbijt in buffetvorm was prima. Diner niet genomen in hotel.

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels

Magda,
    30-7-2007

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels. Ik heb geen idee hoe de kamers er uitzien want ik heb daar alleen maar een ontbijt genomen. Wat ik wel kan vermelden is dat de inkomhal, het salon en het restaurant wel heel mooi zijn, ze zijn heel mooi gedecoreerd en stralen een enorme rust uit.

dit oude klooster biedt wat men doorgaans van een deglijke

tony soens,
    23-6-2005

dit oude klooster biedt wat men doorgaans van een deglijke parador verwacht - met één opvallende uitzondering: de prijs - in haro zijn er niet zoveel degelijke hotels maar dit is ongetwijfeld nummer 1 - privé-parking om de hoek - schitterende locatie!