La Rioja

Reviews over accommodaties in La Rioja

Leuke parador!

Ann
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

goed zakenhotel

goossens frank
    22-5-2012

Met wijnclub 3 dagen in hotel verbleven, zeer goede ligging, kamers en badkamer ok, ontbijt in buffetvorm was voldoende.

heerlijk hotel

Erik Krijgsman
    4-2-2010

ruime kamer(s), mooi uitzicht en

vriendelijke mensen !

prima hotel voor doorreis

diana
    5-8-2009

Geen hotel om dagen te verblijven (owv de ligging dan, want aan het hotel zelf is niks af te merken). Kamers zijn groot, met een prima bedden, minibar (zr drank weliswaar, maar er is een automaat in de hal), heel mooie badkamer. Hotel was van op straat moeilijk als dusdanig te herkennen omdat het aan een benzine station ligt. Geluidshinder of zo hebben we hiervan echter niet ondervonden. Zwembad was helaas dicht toen we daar waren maar zag er niet zo mooi uit als op de foto's. We betaalden hier 80 euro voor een heel mooie kamer voor 3 personen.