Sorteren

Reviews over accommodaties in La Rioja

goed zakenhotel

goossens frank
    22-5-2012

Met wijnclub 3 dagen in hotel verbleven, zeer goede ligging, kamers en badkamer ok, ontbijt in buffetvorm was voldoende.

heerlijk hotel

Erik Krijgsman
    4-2-2010

ruime kamer(s), mooi uitzicht en

vriendelijke mensen !

werelderfgoed maar onbekend in onze streken

carrette Vermeire
    14-8-2009

Straalt luxe uit (en bescherming, muren zijn 1,5 m dik - geen geluid kan doordringen). Behalve de receptioniste is iedereen eentalig maar allen stellen zich begripsvol en welwillend op.

Geen rook/eetgelegenheid maar wel een aangename bar/rook ruimte. Originele streekgebonden (spaans-baskisch)gerechten aan matige prijzen.

Ruime openbare parking voor het hotel.

Behalve spanjaarden vind je geen touristen (++). Ongelooflijk hoeveel bedevaarders er op het middeleeuwse pad "camino de santiago" lopen en fietsen (tot daar toch noch zo'n 300 Km) maar daar heb je geen last van want die slapen in andere kloosters zonder sterren.

Een absolute aanrader voor natuur-, wijn- en cultuur-liefhebbers die eens het groene Spanje willen verkennen. We gaan er zeker nog eens terug!

prima hotel voor doorreis

diana
    5-8-2009

Geen hotel om dagen te verblijven (owv de ligging dan, want aan het hotel zelf is niks af te merken). Kamers zijn groot, met een prima bedden, minibar (zr drank weliswaar, maar er is een automaat in de hal), heel mooie badkamer. Hotel was van op straat moeilijk als dusdanig te herkennen omdat het aan een benzine station ligt. Geluidshinder of zo hebben we hiervan echter niet ondervonden. Zwembad was helaas dicht toen we daar waren maar zag er niet zo mooi uit als op de foto's. We betaalden hier 80 euro voor een heel mooie kamer voor 3 personen.

Een verrassend schoon en ruim hotel!

Erna Veerman
    11-8-2008

De kamers zijn groot, goede sanitaire voorzieningen. Het enige nadeel van de kamer was, dat er geen afzuiging voor het douchegedeelte is. Het bad heeft een open verbinding met de kamer en het toilet heeft ook geen afzuiging. Bij warm weer is het gebrek aan koeling ook niet prettig.

Het eten is prima, maar wel aan de dure kant. Als ontbijt een buffet, wat ruim voldoet.

De eigenaar spreekt redelijk engels en er is een computer met internet in de hal van het hotel, waar gratis gebruik van gemaakt kan worden. De omgeving is in een drietal dagen wel bekeken, het is er prachtig en je kunt mooie autotochten maken door de bergen. Santo Domingo de Calzades is meer dan de moeite waard, rond een uur of zevwen s avonds zitten er honderden spanjaarden op terrassen, vaak met muziek. Het eten is goed.