La Rioja

Reviews over accommodaties in La Rioja

Leuke parador!

Ann,
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann,
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

goed zakenhotel

goossens frank,
    22-5-2012

Met wijnclub 3 dagen in hotel verbleven, zeer goede ligging, kamers en badkamer ok, ontbijt in buffetvorm was voldoende.

Modern design hotel in het centrum van de stad.

JW Brons,
    21-5-2012

Hotel HM Alfaro is een mooi hotel dat een prima basis vormt voor bezoekm aan de Riojastreek. Door de ligging midden in de stad is het erg makkelijk de omgeving van de stad zelfd te ontdekken. Een mooi plein met kerk waar veel ooievaren wonen. Veel kroegen en restaurantjes vlak in de buurt.

Niet voor de plek, maar zeker wel voor het eten!

HC,
    11-2-2010

Het hotel ligt op een soort industrieterrein langs een doorgaande weg door Rioja, net even buiten Haro. Om de plek zou je dit hotel nooit kiezen, maar om het indrukwekkende restaurant waar zeer goede gerechten worden geserveerd vergezeld van een groot aanbod prima wijnen, zou je er beslist naar toe moeten gaan. Wel is het een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de wijnhoofdstad Haro, en het gehele wijngebied Rioja. De kamers zijn oke maar een beetje te luidruchtig.