Reviews over accommodaties in La Rioja

goed zakenhotel

goossens frank
    22-5-2012

Met wijnclub 3 dagen in hotel verbleven, zeer goede ligging, kamers en badkamer ok, ontbijt in buffetvorm was voldoende.

werelderfgoed maar onbekend in onze streken

carrette Vermeire
    14-8-2009

Straalt luxe uit (en bescherming, muren zijn 1,5 m dik - geen geluid kan doordringen). Behalve de receptioniste is iedereen eentalig maar allen stellen zich begripsvol en welwillend op.

Geen rook/eetgelegenheid maar wel een aangename bar/rook ruimte. Originele streekgebonden (spaans-baskisch)gerechten aan matige prijzen.

Ruime openbare parking voor het hotel.

Behalve spanjaarden vind je geen touristen (++). Ongelooflijk hoeveel bedevaarders er op het middeleeuwse pad "camino de santiago" lopen en fietsen (tot daar toch noch zo'n 300 Km) maar daar heb je geen last van want die slapen in andere kloosters zonder sterren.

Een absolute aanrader voor natuur-, wijn- en cultuur-liefhebbers die eens het groene Spanje willen verkennen. We gaan er zeker nog eens terug!

Mooi hotel ligt aan provinciale weg.

W. Perree
    2-8-2009

Door de ligging en het ontbreken van enige vorm van recreatie in de directe omgeving geen hotel om lang te verblijven. Hotel heeft alleen een zwembad.

Ongezellige bar/ restaurant. Middelmatige keuken. Alleen receptie spreekt engels; rest van personeel niet. Nadeel; in bar mag gerookt worden!

Kamers zijn uitstekend geoutilleerd.

Een prima maar zakelijk hotel!

MJ
    11-7-2008

Dit hotel is in de zomer aantrekkelijk voor zijn prijs-kwaliteitverhouding. In de zomer is het verrassend genoeg in vele noordspaanse steden, zoals Logrono, laagseizoen. Het Carlton is een net, zakelijk hotel, met veel natuursteen in entree.

We hadden een zeer ruime kamer, met dito badkamer. Alles zeer netjes en prima uitgerust. De "huis"pantoffels zijn geweldig!

Ontbijten deden we niet in het hotel, maar liepen 's ochtends naar een van de barretjes naast de overdekte markt. Lekker spaans! Het hotel staat 300 mtr van kleine centrum en winkelgebied. Goed te bereiken, ligt aan drukke "avenida", maar daar heb je geen last van. Eigen kleine parkeerkelder; kosten 10 euro per 24 uur. Openbare grote parkeergarage voor het hotel; kosten 12 euro per 24 uur.

Gezellig en comfortabel hotel met alle voorzieningen

Nico Legley
    16-10-2007

Gezellig en comfortabel hotel met alle voorzieningen. Ruime en propere kamers. Vlak in centrum van de stad op loopafstand van alle bezienswaardigheden.