Reviews over accommodaties in La Rioja

Leuke parador!

Ann,
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann,
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

Niet voor de plek, maar zeker wel voor het eten!

HC,
    11-2-2010

Het hotel ligt op een soort industrieterrein langs een doorgaande weg door Rioja, net even buiten Haro. Om de plek zou je dit hotel nooit kiezen, maar om het indrukwekkende restaurant waar zeer goede gerechten worden geserveerd vergezeld van een groot aanbod prima wijnen, zou je er beslist naar toe moeten gaan. Wel is het een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de wijnhoofdstad Haro, en het gehele wijngebied Rioja. De kamers zijn oke maar een beetje te luidruchtig.

heerlijk hotel

Erik Krijgsman,
    4-2-2010

ruime kamer(s), mooi uitzicht en

vriendelijke mensen !

prima hotel voor doorreis

diana,
    5-8-2009

Geen hotel om dagen te verblijven (owv de ligging dan, want aan het hotel zelf is niks af te merken). Kamers zijn groot, met een prima bedden, minibar (zr drank weliswaar, maar er is een automaat in de hal), heel mooie badkamer. Hotel was van op straat moeilijk als dusdanig te herkennen omdat het aan een benzine station ligt. Geluidshinder of zo hebben we hiervan echter niet ondervonden. Zwembad was helaas dicht toen we daar waren maar zag er niet zo mooi uit als op de foto's. We betaalden hier 80 euro voor een heel mooie kamer voor 3 personen.