We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Studietrip Salou

adventure1995,
    7-10-2013

De kamers waren bovenverwachting in goede staat. Bedstee met twee aparte bedden en een slaapbank voor twee personen. De bedden sliepen heerlijk. Het appartement was goed schoon een keurig eenvoudig verblijf. Van het keukengerei ontbrak helaas de kurkentrekker verder was alles wel beschikbaar. Maar dat probleem was snel opgelost met de kleine plaatselijke supermarkt. Het zwembad was helaas minder geslaagd, er dreef veel troep in van de bomen ( dennennaalden ) en de rand van het zwembad was niet kindvriendelijk. Het strand was op goed te doen op loopafstand 5 min. Voor aanvraag van extra handdoeken werd niet moeilijk overgedaan. Er was de mogelijkheid om voor 1 euro bagage in een afgesloten ruimte te plaatsen. Het receptiepersoneel was vriendelijk en vonden het fijn om mijn mening te aanvaarden hoe ik het had beleefd. Beneden bij de receptie was er een goede WiFi verbinding verder in het complex helaas geen verbinding. Een prima, functionele accommodatie voor onze studietrip.

Gereisd met vrienden in september 2013

of "Dit nooit meer"

johnny,
    2-11-2008

ik vond het een redlijk apartament maar naar een dag kregen we de wc deur al neit meer open .

Gereisd familie in november 2008

Kom net terug uit Salou en heb het goed naar mijn zin in

Caroline,
    20-7-2004

Kom net terug uit Salou en heb het goed naar

mijn zin gehad in deze appartementen. Het is

niet het duurste hotel en daar moet je rekening mee houden. Eenvoudig appartement maar daar ben je toch alleen om te slapen.

Het ontbijt is uitgebreid en op z'n engels

hoe laat je ook gaat alles is er nog.

's Avonds heb je een buffet met volop keus

eenvoudige maaltijden pasta, rijst, patat, kip

stukje vis, verschillende soorten groente en

uitgebreid assortiment toetjes.

Toen ik er was waren er voornamelijk Nederlandse en Engelse toeristen. Leuk zwembad

en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Je zit dicht bij de winkels, disco's en strand. Voor de boulevard moet je wat verder

lopen of je neemt het toeristentreintje dat

voor de deur stopt.

Gereisd anders in juli 2004