We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

hotels Salou met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

fantastisch echt een aanrader!

larisse,
    30-10-2018

goede bedden, bad en douche, zwembad, bubbelbad. echt goed eten en betaalbaar drinken. goede service meestal rustig hotel. supermarkt en bushalte dichtbij. strand op loop afstand. zeer mooi, verzorgd en netjes hotel!

Heerlijk hotel

Margriet,
    11-10-2018

Het hotel ligt aan het strand. Kamer met uitzicht op strand en zee is geweldig. Goed ontbijt en diner buffet. Groot terras bij het hotel. Kamer met koelkast, airco en balkon. Erg vriendelijk personeel. Bedden zijn wel een beetje hard. Parkeergarage is wel wat krap. Er werd wel met onze vraag of we een redelijke grote parkeerplaats konden krijgen rekening gehouden. We kregen twee parkeerplaatsen waar ook wat spullen stonden opgeslagen. We hebben genoten van onze week hier. Het hotel ligt aan de rand van Salou, maar wel vlak bij het oude centrum van Salou. Voor ons een pluspunt. Er zijn twee hele kleine zwembaden, maar de zee is vlakbij, dat is dus geen gemis.

Fantastisch komen graag terug

Hanny,
    25-9-2018

Heerlijk hotel,superschoon . Je moet wel goed ter been zijn. Eten was goed, lunch heerlijk rustig. mooi zwembad en ook direct via tussendeur naar de zee te lopen, nieuwe luxe ligbedden. De kamers bedden,alles ziet er verzorgd uit,personeel vriendelijk.

De kamers zijn wel wat gehorig en de douche was wisselend warm/koud

Geweldig hotel

De koning,
    4-9-2018

Geweldig hotel aardig personeel , net schoon hotel . Houden je kamer netjes elke dag . Eten is goed voor iedereen wat wils .

Lekker zwembad , aan het strand 50 meter .

Gewoon gezegt perfect hotel

Zal zeker terug gaan

Gereisd anders in september 2018

Goed hotel, voor herhaling vatbaar.

Lidwien Jacobs,
    10-8-2018

Goed hotel, ligt op een helling en je moet wel altijd bergop lopen voor de ingang. Voor mensen die slecht ter been zijn kan dit een minpunt zijn.

Lekker eten en goed verzorgd. Ruim aanbod van het ontbijt en avondeten.

'S morgens inderdaad plastic bekertjes voor de fruitsappen maar 's middags en 's avonds glazen. Een fles huiswijn tegen een redelijke prijs.

Goede, gratis wifi in het hele hotel dus ook op de kamer.

Vriendelijk personeel.

Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Gaan er zeker nog eens terug

Gereisd met partner in mei 2018