We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Nooit meer

Salou vrienden,
    10-11-2018

Het hotel is perfect mooie kamer gezellige lounge alleen s avonds de eetzaal een grote chaos tafel werden niet af geruimd alles stond vol we hebben er de andere dag iets van gezegd toen kregen we te horen dat het aan ons lag ik zou niet weten waarom want we hebben tot half negen gewacht om te kunnen gaan eten we zeiden je Hebrew te weinig personeel daar staan.

en we komen niet meer hier naar toe toen kregen we als antwoord geef niet er komen toch mensen genoeg dit zei de directrice dus dat wordt weer wel Salou maar niet meer Las Vegas

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch mooi

Familie Bot uit Vlaardingen,
    29-10-2018

Écht een aanrader! We hadden dit 4*Hotel al begin Febr'18 geboekt via touroperator, met kinderkorting en vroegboekkorting! We hadden halfpension en het eten was zéér gevarieerd en van goede kwaliteit 😍

Golden Port Salou is een Top Hotel, we hadden 8 dagen de familie suites. Dus niet in het hoofdgebouw, maar t pand tegenover (nieuwbouw). Op de kamer hadden we een ruime kluis te huur voor bijv. al je elektronica. 2 ruime kamers, keuken en zithoek, ruim balkon met wasrek, grote tv's, gratis koelkast met Nespresso koffie op de kamer. Speeltuintje/minigolf/voetbalveld, lounche, buitenbar en veel ligbedden, veel buitenzwembaden, 1 gratis binnenbad met jacuzzi en 1 binnenbad met betaalde Spa. Nederlandse receptie, fietsverhuur.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

aanrader!

Phil,
    20-9-2018

niks mis mee. wifi alleen ruk maar is bijzaak. zeer goed eten mooi verzorgd hotel. Laat je niet misleiden door foto met zwembad want die is zo groot niet. maar baden zat. aanrader met en zonder kinderen.

Gereisd met partner in september 2018

A.Rutten,
    16-9-2018

Wat gedateerde kamers maar eten en drinken super,fijn personeel vriendelijk en gastvrij .Hier gaan we nog vaker genieten zeer uitgebreid a.i.

Gereisd met partner in september 2018

Bertina Traudslel,
    29-8-2018

geweldig hotel met goede bediening , goede schoonmaak en lekker rten. Gaan er al jaren nasrtoe en zullen hopelijk nog regelmatig gaan. Dicht bij het strand en boulevard rn vele winkels en restaurants ook in de directe omgeving. Eventuerl lift naar de straatkant boor mensrn die slechter ter bern zijn. Bushalte ook aan de overkant van de strast. Kortom een aanrader. Minpuntje amusement zou beter kunnen.

Gereisd met partner in augustus 2017