We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Leuk goedgelegen hotel

Brenda,
    20-8-2018

Wij hadden een prachtig gerenoveerde suite, hadden wel gevraagd zo hoog mogelijk en zaten op eerste verdiep juist boven de poolbar,middagdutje was dus uitgesloten.Alles was netjes en proper.De dag van vertrek kamer verlaten voor 12u maar om 10.30u kwamen ze met twee bed verversen en poetsen.Luchthavenvervoer kwam om 12.30u dus wij zaten om 10.30u nog op ons terras en werden letterlijk de kamer uitgeveegd.

Eten lekker en gevarieerd , eetzaal wel verouderd.

Genoeg ligzetels aan het zwembad en handdoek leggen was niet aan de orde want de deur naar de zwembadzone was vast tot 10u.

De straat oversteken en je bent aan de wandelpromenade en het strand.

Receptioniste sprak nederlands wat altijd leuk is..

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig leuke vakantie gehad in gezellig hotel.

Patrick,
    4-7-2018

Fijn hotel met goede ligging, aan de boulevard en strand. Veel te doen voor jong en oud, leuke restaurants en veel keus in terrasjes. Huur een fiets en ga de omgeving verkennen, ook richting Cambrills over het fietspad pal aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Victor,
    24-6-2018

Heerlijk hotel, prima kamer, fijn balkon.

Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goede all-inclusive formule.

Goed en gevarieerd eten, fijne "klaar-terwijl-u-wacht" vlees-afdeling met aardige kok !

Alles netjes schoon.

Gewoon een heerlijke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in mei 2018
    Hotel Direktie, Director de marketing, 5-7-2018

Beste Víctor,

We zijn erg blij om te weten dat al onze diensten naar wens zijn geweest en dat we hebben bijgedragen aan het resultaat van uw vakantie is uitzonderlijk, daarom hopen we u volgend jaar weer bij ons te zien.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten

Het Hotel management

geweldig hotel

Raoul Osselaer,
    17-6-2018

eerst wil ik schrijven dat men de recensies die naamloos zijn beter negeert .

zijn in dit hotel al eens geweest , en moet zeggen dat het een uitstekend hotel is .

wat betreft dat men moet betalen voor het waterpark is waar maar als je in dit hotel verblijft en aan de balie je tickets besteld krijg je 30% korting .

dit jaar komen wij terug en nemen mijn schoonzus en haar familie mee !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

We gaan met plezier terug

Rob 1943,
    4-3-2018

Blaumar is perfect ligging vlak aan het strand en in het midden van de boulevard. Bushaltes vlak bij voor lijndiensten en dagtochten. Het is daar leuk winkelen in de oude en nieuwe stad.

Er zijn mooie dagtochten te boeken via touroperator zoals Barcelona maar ook een dagje Sagrade familia.

De busverbindingen naar andere steden zijn perfect. Kaarten zijn op grote busstations te koop en voor onze begrippen heel goedkoop. Heel veel plaatsen in de omgeving zoals Taragone hebben nog Romeinse delen. Soms ook midden in het land aquaducten.

Het enig nadeel het water van het zwembad is kouder dan de zee.

Gereisd met partner in oktober 2017