We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Super fantastisch

Cor Beijer,
    16-3-2019

Geweldig hotel voor een prima prijs dankzij touroperator. Salou is een super leuk vakantie bestemming waar je heerlijk kan genieten van de omgeving en strand dit jaar gaan we weer nu in juni en naar hetzelfde hotel en weer voor een prima prijs bij touroperator een aanrader dus.

Gereisd met partner in september 2018
    Hoteldirektie, Director, 19-3-2019

Geachte gast

We waarderen het dat u uw indrukken over uw verblijf in ons hotel heeft nagelaten. We zijn blij om te weten dat u in generaal genoten hebt van uw vakantie met ons. We zullen u graag terug naar het hotel verwelkomen, bedankt voor uw vertrouwen.

Heel hartelijk

Het Hotelmanagement

Weer voor herhaling vatbaar.

Jos,
    30-10-2018

Goed hotel ,Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers. Mooie ligging dicht bij strand.

All In formule goed. We zijn er voor de 12e keer geweest.

Gereisd met partner in september 2018
    Hotel Direktie, Director, 7-11-2018

Geachte Jos,

Ik zou u graag persoonlijk willen bedanken bij een volgend bezoek daar een trouwe gast zoals u dit zeker en vast verdiend. Bij een volgende gelegenheid vraag naar de Hotelmanager. Nogmaals bedankt voor uw komentaartje en trouw aan uw tweede thuis.

Met vriendelijke groet

Luis Miguel Lamuela

Hotelmanager

Zeker voor herhaling vatbaar!

Sarah,
    21-10-2018

Fijne ligging en vriendelijk personeel. Het eten was lekker en voor ieder wat wils. Ook het hotel is een mooie accomodatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed hotel

Sandra,
    20-10-2018

Perfecte ligging, dichtbij het gezellige centrum en strand. Kamer wat sober maar netjes. Ik miste een koelkastje, waterkoker, verlichting was wat ongezellig en er was maar 1 stoel. En we keken tegen een muur aan. Bedden waren goed. Goed restaurant met gevarieerd en lekker eten. Hygiëne was in het gehele hotel top! Animatie was er een enkele keer maar was zeer matig maar we waren dan ook buiten het hoogseizoen.

Een aanrader. Komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Gewoon een goed hotel voor herhaling vatbaar

Gert keijl,
    16-10-2018

Super gezellig hotel elke avond animatie team super schow tót een uur of elf eten is goed soms iets aan de koude kant maar de keuze reuze en lekker voor elk wat wil 1 puntje waar ze aan moeten werken is vrolijker personeel achter de bar

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl