Sorteren

hotels Castilla-La Mancha met sauna

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Al wat jaren op de teller

rtvd
    22-4-2017

Plus: Aardig hotel met airco en gratis wifi. Redelijk ontbijt, maar zou beter kunnen voor een 4* hotel. Mooie ruime en schone kamers. Gratis parkeren voor de deur. En een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Min: Het hotel heeft al wat jaren op de teller. Er is enig achterstallig onderhoud. De serveerster bij het ontbijt was er meer niet dan wel. En dat was lastig aangezien er nogal eens wat op was. Het is een half uur lopen naar het oude centrum, maar indien gewenst kan men met de bus (stopt voor het hotel). De wifi was niet vooruit te branden.

Keurig hotel

a_van_de_steeg
    11-8-2015

Het NH hotel Ciudad De Cuenca is een prima hotel voor kort verblijf. Wij verbleven er 1 nacht. Het hotel is netjes, kamers zijn goed, service is prima. Het hotel ligt op half uur lopen van de hangende huizen van Cuenca.

Goed verblijf gehad

Gertjan Vis
    27-8-2013

Zoals in eerdere reviews kunnen lezen ligt het afgelegen.

Tijdens ons verblijf was er ook een bruiloft, maar daar absoluut geen last van gehad, terwijl onze kamer aan de kant van de bruiloftszaal lag.

Het ontbijt was erg goed en bij de receptie waren ze erg behulpzaam.

Wat een droom !

Roy
    12-9-2012

Deze Parador is een droom.

Het is een geweldig mooi hotel met fantastisch uitzicht op de hangende huizen van Cuenca. Een hele mooie binnenplaats. Kamer 202 is een aanrader.

Het personeel is heel erg goed een aardig.

Het stadje is wellicht wat saai maar vanuit de brug naar boven toe heb je mooi uitzicht.

Het zwembad ligt niet zo mooi.

Hardlooptip: langs de rivier de Huécar.

Prachtig kasteel

Roy
    12-9-2012

Wat een prachtig kasteel !

Een enorm groot kasteel met hele luxe kamers. Een hele grote en mooie binnenplaats.

Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is goed en ook het ontbijt is erg goed. Er is een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Internet werkt heel goed.

Er is geen zwembad.

Sigüenza is een mooi stadje. Vooral de kathedraal is de moeite waard. 's Avonds werd het erg snel koud in het stadje.