Sorteren

hotels Sosua

Reviews over Sosua

Het is een prachtig resort en land

Marijke munsterman
    16-11-2018

We zijn vele keren geweest is altijd goed bevallen we zijn geweest voor ons 25 jarig huwelijk en na dien nog een paar keer en we willen graag ook voor onze 40 jarig huwelijk in maart gaan maar het is erg duur dus even afwachten

Aanrader!

Nathalie
    9-5-2018

Zeker een aanrader, de locatie is prachtig. Het eten is goed, personeel is aardig. Buiten het resort een prachtig strand waar de locale ook vertoeven, zeer gezellig in het weekend het uitgaan vond ik wat minder Veel jongere dames die het echt op oudere mannen hadden gemunt en anders om ook!

Goed hotel met schone kamers

Vakantiegangers
    5-7-2017

Casa Marina is een groot hotel met twee zwembaden en een klein strand. Voor Dominicaanse begrippen niet een van de mooiste die je zult zien. Ga voor parelwitte stranden vooral buiten het resort kijken! Het eten is oké, niet heel bijzonder.

In het plaatsje Sosua vonden wij niet veel te beleven. Bestaat voornamelijk uit een paar restaurantjes en kleine supermarktjes.

Heerlijke en gezellige ongedwongen relaxte sfeer

Nicole
    25-5-2017

Goed: Kamer werd dagelijks gepoetst & de minibar werd keurig aangevuld.

Lieve vrolijke werknemers top! Men heeft vrijwel niets dus geef een fooitje!

Minder goed :Op organisatorisch vlak kan het beter bijv: de ala carte restaurants waren constant overboekt.

Prima hotel voor weekje vertoeven in de zon

WP
    17-5-2017

Het hotel an sich is prima. Het wordt allemaal dagelijks schoongemaakt en het eten is prima. Verwacht niet te veel van het eten, het is voornamelijk rijst en kip. Daarnaast kun je al echte hollander natuurlijk altijd terecht voor de middag snack waar er altijd patat is! Kamers zijn sterk verouderd, maar mocht je klachten hebben komen ze deze, zo wij hebben ervaren, wel direct oplossen. Jammere vonden wij dat door flinke regen en storm de helft van het strand was weggeslagen, maar hier kan het hotel ook niets aandoen.