Sorteren

Reviews over Sölden

Hotel met perfecte prijs /kwaliteit verhouding

Jan Urlings
    31-8-2018

Wij zijn 9 dagen in dit hotel geweest, heerlijk rustig gelegen op ruim 2000 meter. De weg vanuit Solden naar het hotel is goed te doen maar al een hele belevenis, 8 km bergop over een gedeeltelijk geasfalteerde weg.

Door hun eigen vervoer hebben wij tijdens ons verblijf geen gebruik hoeven te maken van onze auto.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer/badkamer is eenvoudig en schoon. Sauna is heerlijk na een dag wandelen.

Het ontbijtbuffet is ruim gesorteerd, het 3 gangen keuzemenu goed.

Honden zijn welkom, maar niet in het restaurant. Ook voor (kleine) kinderen is er voldoende vertier te beleven in de speel/dierentuin.

Fantastisch!

Familie Vandemeulebroucke
    22-8-2018

Het was de eerste keer dat wij op reis gingen naar Oostenrijk. Het hotel vonden wij subliem. Wij hadden een suite flair kamer gekozen. We logeerden op de tweede verdieping. Alles was fantastisch aan de kamer: heel groot, heel proper, 2 tv's (waar we wel niet naar gekeken hebben), ruime badkamer, ruim voldoende kastruimte, goed geïsoleerd, ... We hadden halfpension. Het eten was ontzettend lekker, zowel het ontbijt als het avondmaal. Bij het avondmaal was er een saladbar, keuze uit 2 soepen, keuze uit 3 hoofdmaaltijden (vis, vlees en vegetarisch) en dessertbuffet. Het personeel was heel vriendelijk. We hadden de ganse week ons eigen tafeltje. We moesten er dus niet mee inzitten dat we geen plaats gingen hebben 's morgens of 's avonds. In het hotel is er een zwembad. Ik vond het water persoonlijk iets te koud. Geen probleem want rechtover het hotel is een openbaar zwembad waar het water wel warmer is. Wij hadden een ötztal Premiumcard waar we volop van genoten hebben: om de kabelliften te nemen, het zwembad, area 47, ... Area 47 is een topper om te doen, Sölden heeft enkele mooie boetieks voor wie houdt van shoppen, heel mooie natuur, ... kortom een prachtvakantie, een prachthotel, een prachtstreek!

super en een mooi hotel in een mooie omgeving.

Frank
    13-8-2018

Wij zijn hier 1 week geweest in augustus en het was fantastisch. Het Hotel was super mooie en erg netjes. Wij hadden met ons gezin ( 2 kinderen 12 en 1 jaar) een familie kamer wat erg prettig was. Het was een kamer met met 2 aparte slaapkamers en een mooi uitzicht. Het eten was in buffet vorm en erg uitgebreid. s'Avonds was er keuze uit een vegetarisch, vis of vlees maaltijd (zowel voor als hoofdgerecht) en afsluiten met een uitgebreid toetjes buffet. Het personeel was erg vriendelijk voor ons en de kinderen. In het hotel zit een mooi wellness met een binnen zwembad voor de kinderen.

Met de Otztal premium card kan je gebruik maken van de vele voorzieningen zoals liften, openbaar vervoer (auto niet gebruikt), Area 47, Aqua Dome. Hierdoor wordt het verblijf nog mooier en kan je het gebied goed verkennen, zoals de waterval en het plaatsje Oetz.

kortom een super mooie vakantie gehad

Schoon hotel met perfecte ligging en goede wellnes

Tom
    3-4-2018

Schone kamer, erg mooie wellness en goed eten. Ook dicht bij de lift en aardig personeel. Dus ik was zeer tevreden, ok het eten is relatief eenvoudig maar wel lekker. Bed wel wat zacht en soms gehorig op de kamer maar beide niet zo erg dat het stoorde. Zou zeker nog een keer terugkomen.

Goed hotel met een zeeer lekkere keuken

Floryn
    24-3-2018

+ zeer goed gelegen, midden in centrum maar toch rustig gelegen

++ enorm lekker gegeten !!

+/- kamers zijn mooi maar wat verouderd

- verschillende eetzalen maar 1 eetzaal was wel minder

- kerk luidt om 6h ‘s morgens