Sorteren

Reviews over Sofia

prima hotel ,

marcus
    9-7-2017

hotel prima,jammer dat we niet buiten mogen ontbijten !

prima hotel -

marian
    8-7-2017

alles prima; jammer dat we niet lekker op het terras mochten ontbijten

Centraal gelegen stadshotel

bennad
    24-9-2016

Sofia Plaza is een redelijk tot goed 3 sterrenhotel vlak bij het centraal station van Sofia.Zowel het hotel,de receptionisten als de kamer voldoen aan de verwachtingen,zonder uitschieters in het negatieve of postieve.Het hotel is centraal gelegen vlak bij het centraal station van Sofia.Qua bereikbaarheid is dit een pluspunt aangezien de metro-uitgang halte centraal station op 20 meter van het hotel ligt,qua sfeer een minpunt vanwege het achterstallige karakter van de panden in de omgeving.Dit laatste geld zeker niet voor het hotel zelf.

Goed hotel midden in Sofia

Jaap
    7-10-2014

Hotel Sveta is een oud hotel midden in de (autovrije) binnenstad van Sofia in de nabijheid van diverse (overheids)gebouwen en een metrostation. Het hotel heeft kleine functionele kamers. Er is geen airco maar iedere kamer heeft wel een blower. De bedden zijn goed en wij hebben er heerlijk geslapen, dit ondanks het feit dat de aanvliegroute naar het vliegveld pal over het hotel gaat. De badkamer en douche zijn goed te noemen. Het prima ontbijt buffet en diner buffet worden genuttigd in het restaurant in de kelder van het hotel.

Best aardig

Marco
    31-7-2014

Na een lange slapeloze nacht is elk bed goed, dat bleek ook hier: de eerste nacht lag het bed heerlijk en heb ik lang geslapen. De tweede nacht was het wat minder slapen, de bedden zijn vrij hard en de kamer is ouderwets ingericht. De prijs is laag en dat past wel bij de accomodatie. Het ontbijt stelt ook niet heel veel voor. De service was redelijk maar koel en zeer zakelijk. Al met al niet goed genoeg om naar terug te komen