We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

Reviews over Sofia

• 10stranger26-10-2010

Kann ich nur empfehlen!

Wenn man schon in den Ostblock geht, muss man nicht viel erwarten, was Organisation und Ordnung betrifft. Aber ich muss es sagen, dass Sofia eine sehr interessante Stadt ist, die niemals schläft. Die Leute sind sehr hilfsbereit und nett. Es ist schöne eine andere Kultur wie diese zu kennen. Es ist einfach eine andere, aber schöne Welt!

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8A.Quak12-02-2015

Cultureel een fantastische stad

Uitstekende opera en veel concerten voor naar Nederlandse begrippen spotprijzen. Veel resten van het Romeinse Serdica zijn zichtbaar. Naast de Alexander Newski staat de Sv. Sofia-kerk met ondergrondse tombes en een labyrint van oude muren.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Michał25-07-2012

opinia

Jest to miejsce dla miłośników zwiedzania i obcowania z zabytkową architekturą. Przeważają tu niewysokie kamienice, parki i bulwary, gdzie są niezliczona ilość knajpek. Gdzie można usiąść na małą czarną lub spróbować jakiś regionalnych specjałów. Nieodzownym punktem w Sofii jest zobaczenie świątyni Hagii Sofii, która robi wrażenie. Na jednym z placów jest fontanna z basenami.

• 8Uitgaanslevenn

januari 2012

• 8igor07-08-2012

polecam

Duże miasto więc dużo się dzieje. Nie brakuje sklepów,restauracji,barów itp. Odpowiednie miejsce szczegolnie dla młodych osób. Raj dla osób lubiących zwiedzac ponieważ zabytków jest co nie miara m.in. Sobór Aleksandra Newskiego, muzea, Cerkiew Bojańska, Rotunda, tureckie łaźnie i wile innych. Z Polski sa połączenia autokarowe do Sofii. Można tez dojechac koleją z przesiadką w Wiedniu lub Budapeszcie

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 6Kuba23-04-2012

Znośna okolica

W okolicy jest rynek, supermarket, świątynie 4 religii...

Gereisd met partner in januari 2012

• 7floor25-01-2009

heel anders maar zeker boeiend

Ik zit hier nu al zo'n 1.5 weken (stage) maar ik blijf mijn ogen uitkijken alles is hier zo anders en er is zoveel te ontdekken. De mensen zijn enorm vriendelijk alleen de algemene bevolking spreekt slecht tot geen engels. Er zijn een hoop interesante plaatsen die de moeite waard zijn. Het communisme is nog in elke straat te zien maar dat maakt het juist zou interesant in vergelijking met een westerse stad.

• 6Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in januari 2009

• 3de heer JORGEN09-10-2011

mooei sfeervolle stad

sofia is prachtige stad zeker bij mooi weer had geluk deze week nog temp van 23-25 ° mee te maken maar toch veel problemen met politie die de toerist toch goed uitzuigt 2 x een boete direkt betalen en zonder bewijs van betaling !!

• 4Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 8przemek26-07-2012

polecam

Sofia jest zdecydowanie ciekawsza niż Varna (przynajmniej dla mnie). Mamy tu zderzenie historycznych miejsc, zabytków z architekturą komunistyczną. Ciekawymi obiektami są katedra Newskiego w samym centrum, podziemia krypty, cerkiew św.Zofii i św.Mikołaja, rotunda i meczet. Sofia jest bardzo zielonym miastem, mnóstwo tu parków a najbardziej znany to Sofia City Garden z fontannami i kawiarenkami w którym potrafilismy spedzac całe dnie. Ciekawy jest tez park Wolności z ogrodem zoologicznym a za miastem znajduje sie Park Witosza w ktorym można...pojeździc na nartach zimą.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

januari 2012

• 806-06-2009

heel verrassend

Een gezellige stad met mooie mensen, niet gehaast, genietend van het leven. Verwacht er geen hoogstandjes, maar een bezoek is zeker aan te raden!

• 7Omgeving

Alleen gereisd in mei 2009

• 8Wim Kuiper01-05-2009

Bijzondere sfeer

Sofia is een stad met een heel eigen, aparte sfeer. Naast veel oostblok lelijkheid ook prachtige gebouwen en levendige straten; je kunt er prima eten voor weinig geld. Het verkeer is druk en beetje chaotisch, maar wel te doen. Omgeving is prachtig: Plovdiv en Rilaklooster met huurauto goed bereikbaar en heel erg mooi.

april 2009

10 van de 73 reviews gezien