We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

Reviews over Sofia

goed

anoniem,
    9-11-2017

vriendelijk personeel en nette kamers

Gereisd zakelijk in november 2017

Heel fijn!

Sibje,
    17-8-2017

We waren op doorreis en hebben een nacht in dit hotel doorgebracht. Bij aankomst werd onze kamer geupgraded naar een grotere kamer omdat we kleine kinderen bij ons hadden. Erg attent. De medewerkers bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer fijn en goed geslapen. De slaapbank ligt echter minder fijn (ijzeren onderstel en vrij dun matras). Ontbijt was super met lekkere koffie. Veel keuze, zowel warm als koud. Parkeerplaats erg dichtbij, niet beveiligd maar wel onder toezicht door de medewerkers in het hotel. Het is een hotel met vooral zakelijke gasten. Voor ons maakte dit niet zoveel uit. Kortom, wij waren erg tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed hotel

Gonnie,
    10-7-2017

Ik kreeg een zeer grote en mooie kamer op de bovenste verdieping, waarbij ik vanaf het balkon uitzicht had over de stad. De kamer en badkamer waren schoon en netjes. Er is een flatscreen evenals een haardroger, toiletartikelen en koffie- en theefaciliteiten. Het bed was ongelooflijk goed.

Het avondeten was heerlijk en zeer goed verzorgd. Het ontbijtbuffel was klein, maar goed en het eten was vers.

Er is wifi beschikbaar in het hele hotel.

Het personeel is vriendelijk, maar spreekt slecht Engels, vooral in het restaurant.

Eén minpunt: vraag niet aan de receptie of ze je ansichtkaarten voor je op de bus willen doen, want die worden weggegooid.

Het hotel is ver van het centrum.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prima hotel ,

marcus,
    9-7-2017

hotel prima,jammer dat we niet buiten mogen ontbijten !

Gereisd met partner in juli 2017

prima hotel -

marian,
    8-7-2017

alles prima; jammer dat we niet lekker op het terras mochten ontbijten

Gereisd met partner in juli 2017