We hebben een aantal aanbieders voor Slenaken voor je op een rij gezet:

Reviews over Slenaken

Zalig

Van Toor Heerhugowaard,
    18-2-2019

Prachtige omgeving mooie kamer heerlijk diner heerlijk ontbijt.

Heel aardige mensen.

Gereisd met partner in februari 2019

fantastisch!

Gerrit Wijers,
    14-2-2019

** met ruim een 9 als waardering, houden zo. Oud en gezellig geeft altijd een aparte sfeer. Mix dat met de Limburgse gastvrijheid en je hebt een geweldige gasterij. Uiteraard zijn er altijd zaken die beter kunnen, maar kijk je naar prijs/kwaliteit dan hebben wij 100% genoten. En vergeet vooral de keuken niet: top!!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Coohn, Antwerpen,
    28-1-2019

Kan mij totaal niet vinden in de negatieve beoordelingen. Belangrijk voor mij als ik een hotel boek: schoon, goede bedden, locatie. De kamer (met balkon) was meer dan prima, erg schoon. De badkamer was inderdaad klein maar ja, hoeveel tijd breng je daar door als je een weekendje weg bent. Alles wat je nodig hebt was in elk geval aanwezig. Het ontbijt was meer dan voldoende met warme broodjes, lekkere eitjes en goed beleg. Het diner was klaargemaakt door de eigenaar die duidelijk een passie voor koken heeft. Heerlijk!

Dat de eigenaar onvriendelijk zou zijn? Niets van gemerkt maar goed, ben zelf misschien ook een "zakelijke"Amsterdammer dus dat kan het probleem zijn. Hoewe, mijn man is een "gezellige"Antwerpenaar en ook hij had totaal geen problemen.☺☺ Nee, vond de locatie, het hotel zelf, het eten én ook de eigenaar prima en het geheel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2019

Een aanbeveling!

H. Brongers,
    5-1-2019

Slenakerhof hebben wij ervaren als een net, rustig en prachtig gelegen Appartementen Hotel aan de rand van Slenaken in het Gulpdal. De eigenaren stelden zich uiterst vriendelijk en behulpzaam op. Het ontbijtbuffet was buitengewoon goed verzorgd. Een aanrader wat ons betreft.

Gereisd met partner in januari 2019

Fijn en authentiek hotel op mooie locatie

Mieke,
    4-1-2019

2 nachten verbleven in de driepersoons luxe kamer, samen met man en dochter. Het hotel ligt heel mooi, centraal en toch rustig. Ontbijt was heel goed verzorgd. Er zijn heel veel hotels in de omgeving maar ik zou deze toch zeker aanbevelen. Nb de badkamer is niet super modern (voor een luxe kamer), maar wel oke, qua prijs/kwaliteit. Toen wij er waren, was het rustig (begin januari) maar alle voorzieningen (restaurant en bar) waren open. Heel fijn verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019