hotels in Skogar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Skogar

Reviews over Skogar

• 7Henk Oldenhof28-07-2011

Mooie waterval en hele fraaie wandeling

Skogarfoss is een hele mooie waterval, tevens kun je onderaan de waterval aan een wandeling beginnen die eindigt in Þórsmörk. In totaal zo'n 10 uur met een mogelijkheid om op zo'n 6 uur te overnachten in een berghut. Natuurlijk ook mogelijk om een deel te lopen en dan om te keren. Op de totale wandeling vind je zo'n 47 watervallen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2011

• 8George25-06-2011

Prachtig

Het is een klein plaatsje met prachtige watervallen, wij campeerden met onze camper op de "camping" aan de voet van de Skogarfoss, prijs voor 1 overnachting was in 1986 Kr. 130,- die werden in het begin van de avond geind door 2 vriendelijke jongedames.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 1986

• 7Rinus02-02-2011

Klein gehucht

Skogar is slechts een gehucht langs de zuidelijke hoofdweg, het landschap is mooi met uitzicht gletsjerwereld, veel watervalletjes storten er neer langs de bergwanden maar het toppunt is wel de schitterende Skogarfoss, een waterval die 60 mtr. naar beneden stort en een van de mooiere watervallen van IJsland is.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 1986