hotels in Skiathos

hotels Skiathos

We hebben een aantal aanbieders voor Skiathos voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Skiathos

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°13°14°18°22°26°28°27°25°21°17°14°
Min. temp. (℃)12°15°19°22°21°19°15°12°
Dagen regen976421112459

Reviews over Skiathos

• 9Theo Drupsteen29-05-2019

Vriendelijk,gemoedelijk ,Fantastisch!

Een klein eiland welke was op 14 Mei nog aan het ontwaken van de winter, alles werd nog klaargemaakt voor het seizoen. Voor ons de beste tijd om hier te zijn geen drukte ,je kunt overal makkelijk zijn en het weer ca.23 graden zonnig is uitstekend. Bootreis gemaakt naar Skopelos en Alonissos, deze was Supoer mooi oa.meezwemmende dolfijnen met de boot gezien!!! Verder het eiland met de scooter verkend welke goed te doen is ook over de dirt roads! Skiathos Stad is prachtig! 1 grote hoofdstraat met allerlei zijstraatjes waar heel veel plekken zijn om te lunchen of s,avonds heerlijk gezellig te gaan eten , Ook zijn er op het eiland looproutes uitgezet welke goed bewegwijzerd zijn en waar een boekje als begeleiding van te krijgen is. Wij hebben hier Genoten met een grote G!! Van alle eilanden door ons bezocht Ca.10st hebben we hier het beste en fijnste gevoel aan over gehouden. We zijn 2 weken geweest ,S>u>p>e>r>

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Charlotte06-11-2018

Geweldig!

Vorig jaar voor de derde keer op dit eiland geweest en dat is niet voor niks! Het is zo’n geweldige plek om op vakantie te gaan! Ongerepte natuur, mooie stranden, helder water, gastvrije mensen, mooie haven en heeeeerlijk eten! Huur een scooter of auto (of pak voor €2,- de bus) en bezoek alle stranden, vaar mee met de Eleni boot en kom op plekken waar je alleen met de boot kunt komen. Het is gewoon een magische plek die niet alleen bij mij, maar ook bij vrienden én partner (die is vorig jaar voor het eerst geweest) een speciaal plekje heeft. Wij gaan volgend jaar weer! Je komt gegarandeerd ontspannen en gelukkig weer thuis :-)

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7jolanda26-07-2018

geweldig, ga er zeker nog een keer terug

skiathos is een heerlijk rustig eiland. Stranden zijn goed en er zijn op het eiland hele goede restaurants. Wil je echter eten tussen 21:00 -22:00 dan is reserveren bij veel restaurants noodzakelijk, zelfs voor 2 personen. ga je vroeg eten dan is er meestal nog wel een plaatsje voor 2 te vinden. Skiathos stad is overdag gezellig druk, maar s'avonds vonden wij het te druk. Leuke winkeltjes, maar stond verbaasd over de prijzen in de kledingwinkels, zo duur. Verder ook de standaard souvenierswinkeltjes. Ook leuke restaurantjes als je net even iets verder richting het vliegveld loopt. Wil je naar de openluchtbioscoop, reserveer dan ruim van te voren. Wij konden niet meer reserveren omdat het al 4 dagen vol zat (op de midnight voorstelling na, maar die vonden wij iets te laat). Je kan dan naar boven naar het kerkje lopen. vandaar uit heb je uitzicht op de bioscoop, geluid is natuurlijk wel wat minder :-),

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Natalie14-04-2018

Heerlijk eiland

Fantastisch klein, gezellig, knus eiland. Niet TE toeristisch maar ook niet te rustig. Leuke, lekkere restaurantjes en hele mooie stranden ! Waarvan heel veel kleine strandjes zodat het niet zo druk en massaal is !

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8marianne06-03-2018

hele romantische vakantie!

Eigenlijk alles was goed! De excursies, de appartementen en de overtochten. Ook erg fijn personeel van touroperator. Leuke reisagent, Frank. Het weer zat ook nog eens mee, en dat voor begin mei. Ben ook nog ten huwelijk gevraagd op het mamma mia eiland, hoe romantisch!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Lucinda05-12-2017

Aanrader voor een heerlijke vakantie

Wij hebben Skiathos als een heel leuk eiland ervaren. Wij werden heel gastvrij ontvangen bij Anastasia villa. We voelden ons er meteen thuis. Het appartement was ook heel schoon en alles er omheen goed verzorgd. Bij vragen waren ze bereid ons vriendelijk te helpen en zelfs als het nodig was iets te regelen voor ons. Appartementen liggen zodanig mooi dat er prachtig uitzicht is op zee. Ook skiathos zelf is leuk om te verkennen met een scooter of quad. Zo kun je de prachtige strandjes bezoeken en de leukste plekjes op het eiland.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Anitra13-10-2017

Mook groen eiland

Het is een mooi heuvelachtig groen eiland met mooie stranden. Skiathos stad is gezellig (in september in ieder geval) met leuke winkels en restaurantjes. Het is wel een aardig toeristisch eiland, maar dat komt misschien omdat wij hiervoor in Skopelos waren. Wij waren hier 4 dagen en in Skopelos 9 dagen en dat vond ik een prima verdeling. Maar als je liever drukte wil en veel uitgaan, dan zou ik het anders doen.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8Conny10-10-2017

Toeristisch maar nog net gezellig stadje

Skiathos stad is zeer toeristisch met veel horeca en winkeltjes in de hoofdstraat en langs de boulevard die zowel langs de oude als de nieuwe haven loopt. Wij waren er in oktober en toen was het net gezellig druk, je kon overal terecht als je wilde eten, maar ik denk dat het in de zomermaanden wel te druk zal zijn. Verder kun je heerlijk slenteren door de smalle, steile straatjes achter de boulevard waar de oudere inwoners voor hun huis zitten te praten met elkaar. Het eiland Skiathos is niet groot maar heeft veel zandstranden waar je prima kunt luieren en zwemmen in het heldere water. Ook kun je mooie wandelingen maken, geisoleerd liggende kerken en kloosters bezoeken en moet je beslist naar de oude hoofdstad Kastro gaan, een belevenis op zich! Voor ons was een week voldoende om alles te zien en doen.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8ceuk20-07-2017

mooi eiland

de omgeving is prachtig. veel dennebomen. de wegen zijn soms verhard maar veel zandwegen. de stranden zijn prachtig soms kiezel maar veel zandstranden. veel supermarkjes. en genoeg eettenten. de 1 wss luxer de andere heel gewoon. maar allemaal lekker grieks eten.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2017

• 9heuvi09-07-2017

Prachtig eiland met veel(positieve)tegenstellingen

De tegenstellingen zaten hem in de enorme rust en ruimte bij de appartementen en de vrij grote (gezellige) toeristische drukte op het strand en in de stad. De hoofdstraat is vrij mondain en toeristisch maar ga je links of rechts de kleine straatjes in, krijg je weer het heerlijke griekse gevoel van trappetjes en binnentuinterrasjes en gezellige tavernes en restaurantjes. Het eten is overal van een zeer hoge kwaliteit en de bediening is overal vriendelijk en met aandacht voor de bezoekers en mocht het onverhoopt vol zitten dan zorgt men hoe dan ook dat je er toch een plekje vind. Door de vele baaitjes en de geweldige(betaalbare) taxibootjes is er een grote keus aan strandjes van heel stil tot heel druk voor elk wat wils dus. En anders kan je nog de (zeer drukke) bus nemen die regelmatig rijd met een simpel systeem van kaartje kopen bij de conducteur die bij elke halte het haltenummer door de bus schreeuwt. Het is een groen eiland met prachtige uitzichten. Een onvergetelijke vakantie!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad