Skala Kallonis

Reviews over Skala Kallonis

In Een woord geweldig

WNM Fit,
    29-3-2019

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Ellen De Goede,
    19-11-2018

Hier vind je rust. Prachtig zwembad met altijd een plek. Aardige manager die als er wat is gelijk voor je klaarstaat. Hele goede bedden. 10 min lopen naar het centrum met gezellige terrassen en strand. 1 minpunt is de douche. Weinig druk dus als je lang haar heb........

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte lokatie. Centraal op Lesbos.

Ad Roelands,
    1-10-2018

Keurig hotel Heerlijk zwembad Goed ontbijt Gedateerde kamers met airco die goed functioneerde Perfecte ligging om Lesbos te verkennen Geen openbaar vervoer dus auto huren is noodzakelijk

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk hotel, zeker een aanrader!

Annie van den Bogaardt,
    1-10-2018

Hotel Pasiphae is een kleinschalig hotel op ongeveer 10 min lopen van strand en dorpje. Het zijn appartementen in twee lagen, niet erg groot, maar alles wat je nodig hebt. Schoonmaak elke dagen en om de 3 dagen schoon beddengoed. Ontbijt is in de vorm van buffet en prima. Een heerlijk zwembad, met bar en voldoende ligbedden. Over de eigenaar veel opmerkingen gelezen, beetje onzin allemaal. De man is misschien niet zo spraakzaam, maar als je hem aanspreekt of informatie nodig hebt is hij heel vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De overige bediening van het hotel is bijzonder vriendelijk, niets is teveel. Het hotel is zeker een aanrader als je niet van het massale houdt. Skala Kallonis ligt aan een baai. Als je van de golven houdt moet je hier dus niet zijn. Je zit hier echt in het midden van Lesbos en dus zeer centraal om het eiland te verkennen. Aanrader huren auto: Dimitri's in het dorp, betrouwbaar en niet duur!

Gereisd met partner in september 2018

Goed hotel en heerlijk rustig.

Wim,
    30-9-2018

Goed hotel, met heerlijke rust. Goed ontbijt. Minder voor kinderen. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam Heerlijk fietsen inde omgeving. Onze 2de keer in dit hotel en het beviel prima. Lekker eten in de nabij gelegen dorpjes.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl