Skala Eressos

Reviews over Skala Eressos

aanrader !

Tamara,
    21-6-2015

Heel fijn verblijf gehad in dit kleinschalige hotel. Kamers zijn dit jaar gerenoveerd zeer schoon en een heerlijk bed. Prachtig uitzicht op zee. Het ontbijt was goed verzorgd. Vriendelijke familie die zorgt dat het je aan niets ontbreekt en met recht trots is op hun hotel en Eiland.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Droomplek op het strand met mooie woonplek

M schroder,
    22-12-2013

Ligt op het strand in rustige gedeelte en toch kort in het centrum. Een betere plek is er niet vlgs mij. Aardige eigenaresse die het je naar de zin probeert te maken. Ontbijt wordt geserveerd in de tuin en zit in de prijs verrekend. Kamer is voldoende in combinatie met balkon, tuin, strand en conform de Griekse appartementen. Niet echt goedkoop voor het geleverde maar ken het niet anders in Griekenland. In ieder geval een schitterende plek om in Skala je vakantie door te brengen.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een paradijs op aarde

roosbreukel@gmail.com,
    19-9-2013

Dit hotel is werkelijk geweldig. Alex en Vasso zijn de fijnste hoteleigenaren die alles doen om het naar je zin te maken. En dat alles op een hele relaxte manier. De kamers zijn vrij simpel maar wel allen voorzien van een prachtige unieke muurschildering. De cappuccino is geweldig. Het voelt al snel als thuis. Een hele grote aanrader als je het niet erg vindt om 7 minuutjes te lopen naar het strand en geen grote luxe verwacht. Het is soms lastig uit te leggen wat zo´n plek met je doet, maar ik weet zeker dat ik hier terug ga komen en hoop zelfs nog vele jaren. Iedereen is hier welkom en dat voel je dan ook. Niet twijfelen, boeken!

Gereisd met partner in september 2013

all in aan een mooi strand

nijhofa,
    16-12-2010

Mooi hotel. Toen wij daar waren was het nog vrij nieuw. Privestrand naast een naakstrand. Schone ruime kamers. Restaurant een beetje kantine achtig met weinig sfeer. Eten was goed maar kan zeker voor 4* beter. Ontbijt was goed. Zwembad was een beetje raar met een balk erin. Goede animatie die ik niet vergeet. We hadden een Belgische tweeling die perfect konden dansen. Lesbos is echt een rustig eiland waar je een uur kan rijden zonder een auto tegen te komen.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed uitgangshotel!

Astrid,
    28-4-2010

Het hotel/app. ligt aan een prive-strand, er is een zwembad met grote zonneweide. We hadden all-inclusive geboekt, 's-morgens en 's-middags goed te doen, alleen 's-avonds weinig keuze en variatie. Omdat we een huurauto hadden voor de hele week hebben we prima uitstapjes gemaakt en 's-avonds kon je ook een kilometer lopen naar het dorpje, dit was een leuke weg alleen erg donker.

Gereisd met partner in september 2005