Reviews over Singaraja

een paradijs als je van rust houdt!

t.van sonsbeek,
    8-6-2012

Waka shorea ligt in een natuurreservaat.

Wij waren daar 3 dagen. Als je van rust houd is dit de ideale plek. De apen, herten en wilde zwijnen en niet te vergeten verschillende soorten vogels vind je vlak bij je cottage. Wil je een rondleiding door het reservaat dan kost dat 20 dollar p.p.

Het ontbijt is erg goed.

De mensen zijn erg beleefd en aardig.

Een paradijsje!

Safarithema! de max!

Linsey Kempeneer,
    11-10-2009

Honeymoon op doorreis - 3 nachten.

Het resort ligt op een eiland. Het is even rijden naar NW Bali en dan nog 15 min. op boot.

Wij hebben upgrade gekregen van Lanairoom naar Villa.

Villa heeft 3 hutten die afgeschermd zijn van de Lainairooms. 1 hut die als living dient, met airco. 1 hut als slaapkamer en badkamer, met airco en minibar, douche en bad en 1 hut als soort veranda. Hutjes staan op privéstrandje met 4 strandstoelen ter beschikking. Zwemmen in zee niet zo evident met de vele koralen maar zwembad met strandlakens is aanwezig. Je kan wel op snorkel of duiktocht gaan, mits betaling. Wandeltocht is ook mogelijk.

Natuur staat centraal: apen, wilde varkens, muizen, vogels, bambi's enz lopen er vrij rond, muskietennet moet 's nachts dan ook goed dicht. Pillamp ter beschikking als je 's avonds naar het restaurant moet (hihi), eten is lekker en genoeg keuze. Verrassing voor honeymoon: laatste diner met kaarslicht op het strand en gratis taart. Personeel vriendelijk.

Een paradijsje

Edith ,
    26-9-2008

Een prachtig kleinschalig hotel, dat bestaat uit ca. 20 kamers in de vorm van geschakelde huisjes. We zijn in juni 2008 enkele dagen in dit hotel geweest. Het hotel ligt op een heuvel voor de kust. Vanuit het zwembad dat in de zee lijk te verdwijnen, heb je een prachtig uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk. Er is ook een spa bij het hotel met heerlijke behandelingen. Het hotel organiseert een aantal leuke excursies. Het hotel ligt wel wat afgelegen van de bewoonde wereld, maar voor degene die rust zoekt is het werkelijk prachtig! Een klein paradijsje!