• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Sines

Reviews over Sines

• 8mevrouw BEECHERS23-03-2012

Apartment

We have an apartment there and visit Sines regularly

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Mischa10-05-2010

Geen vlees geen vis...

Sines... De Portugesen moeten gedacht hebben: we hebben Lissabon in het noorden ervan en de Algarve ten zuiden, maar wat hebben we hier? Uit een oud boek dat achter de kerk is gevonden lazen ze dat er een beperkte mogelijkheid bestond dat wellicht Vasco di Gama hier geboren is, dus als we daar nu eens dé touristische trekker van maken? En daar houdt het hele Sines verhaal dan ook op. Industrieel staan er twee petrochemische fabrieken een paar km landinwaarts (verklaart ook meteen mijn aanwezigheid hier), maar een golfbaan moet nog worden aangelegd (en dat in Portugal!!). Lokale mensen zijn zeer gastvriendelijk (tegenover Europeanen), door de projecten op de fabrieken lopen er echter ook veel goedkope arbeidskrachten rond waarvoor je te pas en te onpas wordt gewaarschuwd.

Hotel: Dom Vasco, Restaurant: alles rondom de oude haven en in het oude cenrum (stel je er niet te veel van voor: met "alles" bedoel ik hoogstens 3 of 4 tentjes), Uitgaansleven: is dat er?

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Stranden

Zakelijk gereisd in februari 2010

• 10Sandra Moedas26-03-2009

Muito Bom

Gostei muito por várias razões: - limpeza das instalações; - equipa jovem e muito simpática; - postura ambiental

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur