We hebben een aantal aanbieders voor Simonswald voor je op een rij gezet:

Reviews over Simonswald

Fantastiche!!

Linda Guilonard,
    23-9-2018

Het was een fantastische plek om even helemaal te rust te komen. Geweldig uitzicht!! En een super gezellige gastvrouw. Wij hebben een mooie week gehad. Met veel tips van de gastvrouw hebben we alle leuke plekjes uit de omgeving bezocht. We gaan zeker snel terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantie paradijs! Wij gaan volgend jaar weer!

Ruud,
    24-8-2018

Geweldige vakantie op een prachtige boerderij in een rustige bijna verkeersdode weg aan het einde van een prachtig dal! Een mooie beek om dammen te bouwen, allemaal speelgoed en toestellen voor de kleintjes, zwembadje, trampoline, waterval, eiland, paarden, ponys, geiten, konijnen, pingpong, pool, dart,tafelvoetbal en natuurlijk de geweldige omgeving om te wandelen en veel restaurantjes waar je goed en lekker kunt eten, leuke steden en bezienswaardigheden in de buurt. De accomodaties zijn netjes en verzorgd, iedere ochtend verse broodjes aan de deurklink en op dinsdag komen alle gasten samen om te bbq-en onder op het speelveld. Wil je een zorgeloze vakantie waar zows de ouders als kinderen maximaal kunnen genieten? Zoek dan niet verder en kom naar de Simonshof! Wij gaan er beslist weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

zeker voor herhaling vatbaar

jan vanhulle,
    8-6-2018

dit is een echt pareltje, kraaknet en verzorgd en de borden: heerlijk, verwacht niet de grote luxe maar alles is er piekfijn, moeder en dochter doen de bediening en vader en zoon staan in de keuken, je proeft er heerlijke lokale gerechten, niet de grote porties van in de nabijgelegenheden restaurants of gasthöfe, maar wel meer dan voldoende en fijn afgewerkt, je staat natuurlijk open voor iets wat je niet in de lage landen vindt. Overnachten doe je in een nette kamer waarvan de badkamer recent vernieuwd werd. Het ontbijt is ruim voldoende, met versgebakken broodjes en de nodige toespijzen.

Gereisd met partner in mei 2018

wil je verwend worden dan is dit een prima adresje

vanhulle,
    22-1-2018

het gasthaus rebstock-simonswald is een familiale onderneming die zijn klanten, bezoekers steeds verwennen met heerlijk eten die vader en zoon met veel liefde en vakmanschap bereiden en moeder en dochter bedienen je met een hartig en lief woordje, voor iedereen hebben ze wel interesse hoewel de meeste klanten duitsers zijn en regelmatige terugkomers vind je er ook engelse en nederlandse klanten op doorreis of op ontdekkingstocht in het mooie simonswald, de kamers zijn heel netjes en goed onderhouden, enkel de ligging kan misschien wat tegenvallen het ligt langs een overdag redelijk drukke verbindingsweg, maar voor mensen die niet al te goed uit de voeten kunnen dan weer een voordeel want je parkeert naast de deur en of de bus stopt er

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Genieten

Olaf Reijerse,
    3-8-2017

Bij Simonshof hebben we als gezin genoten.

De ligging is fantastisch. De kinderen kunnen lekker hun gang gaan met alle dingen rondom de boerderij.

De familie maakt het voor de kinderen en ouders een echte aangename en warme vakantie.

Mooi gebied om te wandelen,mountainbiken,zwemmen en op pad te gaan met de kinderen.

Je hebt pas vakantie gehad in het Zwarte Woud als je hier bent geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017