Sihanouk Ville

hotels in Sihanouk Ville

We hebben een aantal aanbieders voor Sihanouk Ville voor je op een rij gezet:

333travel
333travel

Reviews over Sihanouk Ville

• 5Niki02-12-2018

Als je er niet hoeft te overnachten dan niet doen

Ok'e plek voor overnachting voordat je naar de eilanden gaat, echter vallen de hotels en restaurants erg tegen. Het is best prijzig, staat niet in verhouding. Als je hier niet hoeft te verblijven, beter een andere plek kiezen.

• 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in november 2016

• 2Mr Cambodia30-05-2018

dramatisch

na 11 jaar Cambodia is het tijd om Europeanen eerlijk in te lichten wat betreft Sihanoukville, Het is er zelfs niet meer goedkoop en met de komst van de Chinezen uiterst gevaarlijk , De enige stranden de naam waardig zijn opgekocht door Chinezen en er worden dra casino's opgezet en aangezien er in Sihanoukville niks te bezien of te beleven valt naast het stand ..... De eilanden zijn voor de backpackers , de stad voor de gokkers . Het eens zo vredig Sihanoukville is op twee jaar omgetoverd tot een klein Macau , prostitutie en criminaliteit zijn alom aanwezig en all expats zijn er vertrokken de weinige goede restaurants die er nog waren (olive/manoha/so) zijn gesloten of staan te koop . einde verhaal ,

• 1Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Stranden

Gereisd met partner in april 2018

• 6K04-03-2015

Leuk plekje

Sihanouk Ville viel ons enigszins tegen, we waren net buiten het hoogseizoen waardoor er totaal geen leven in deze stad zat. Naast restaurants heeft deze plek weinig meer te bieden.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8will18519-11-2012

zou niet snel opnieuw voor deze plek kiezen

strand is niet groot wel wat winkels in de buurt als je een tuktuk neemt

• 7Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in maart 2012

• 7jmhjacobs15-11-2012

leuke badplaats

Om even bij te komen na Pnohm Pehn is dit een leuke badplaats met 's-avonds leuke restaurants met geweldig eten

• 7Omgeving

Gereisd met partner in november 2009

• 8baegen28-05-2012

Leuk voor een weekje

Leuke badplaats in opkomst. Mooie stranden,waar je 's avonds heerlijk kunt eten voor een paar $. Het plaatsje zelf stelt niet zo heel veel voor,maar wel leuk om een paar dagen te relaxen. Is nog niet overspoeld door het massa-toerisme(voor zolang als dat nog duurt)

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in november 2011

• 8yolrin15-03-2012

gezellig

Serendipity is het strand waar het meeste te beleven valt.Wel veel handelaartjes en pedicure,massage enz. Heerlijk barbequen op het strand voor $3 en coktails voor $2. In Sihanoukville zelf is niet veel te beleven,maar er zijn wel leuke tripjes naar bv Bamboo-island en de waterval. Is niet zo gelikt als in Thailand en dat maakt het dan wel weer leuk.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in november 2011

• 7Jan11-03-2012

Vieze ouwe mannetjes met jonge meisjes...

Iets wat ons opviel was dat het vol loopt met ouwe mannetjes met een jong meisje... Gelukkig lieten de eigenaars van het hotel waar we verbleven geen prostitutie toe! Als ik 1 strand mag aanraden, ga dan naar Otrez Beach, prachtig strand, heel leuk om te wandelen en heel wat cleaner dan de andere stranden.

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 8gert jan27-07-2011

heerlijk strand lekker eten/drinken

Een leuke plek om een aantal dagen op het strand te zijn. Heerlijk eten en drinken. Bier 30 cent BBQ 2 euro Enige nadeel er komen veel mannen langs zonder ledematen

• 5Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Bart06-10-2010

rust voor de grensoversteek naar Thailand

Ik ben naar Sihanouk Ville geweest om even tot rust te komen voordat de oh zo mooie tocht met grensoversteek naar Thailand gemaakt ging worden. Sihanouk ville stelt kwa plaatsje niet veel voor. Je kunt er prima aan het strand liggen, nadeel vond ik echter wel dat er zoveel kindjes rondliepen die aan je spullen zaten dat ik haast niet het water in kon, ik moest echt op mijn spullen letten..

Ik zou er geen omreis voor maken om er heen te gaan, maar als je op doorreis bent is het voor een dagje een aanrader!

• 6Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2004