Sihanouk Ville

Reviews over Sihanouk Ville

Prima en goed resort

Ruim resort,
    10-8-2015

Het resort is heel ruim opgezet. Alles was schoon en open. Mooi zwembad met leuke poolbar en een mooi en net strand met ligbedjes. Het ontbijt had ruime keus en was intercontinentaal. Het resort ligt best een stukje van het stadje af maar met de shuttle service kon je gemakkelijk naar het centrum en terug.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel!

K,
    4-3-2015

Ruim opgezet hotel die bestaat uit verschillende gebouwen met een nette fitness ruimte, groot zwembad en prachtig prive strand. Personeel is behulpzaam maar spreek gebrekkig engels. De koffie is heerlijk en het ontbijt is erg goed. De prijzen in het hotel zijn aan de hoge kant en er kunnen veel chinezen zijn i.v.m. het interne casino. De lunch en Diner zijn van slechte kwaliteit, met name de lokale specialiteiten zijn erg slecht. Internationale gerechten zoals de burgers zijn gewoon goed. Qua ligging echt een top hotel maar de prijs / kwaliteit verhouding klopt niet geheel.

Gereisd met partner in augustus 2014

geweldig hotel en restaurant

will185,
    19-11-2012

hotel papillon word door een belgisch echtpaar gerund en zij doen alles om het de gasten naar hun zin te maken . het eten in het restaurant is echt perfect alle lof voor de kok!

Gereisd met partner in maart 2012

Goed hotel

jmhjacobs,
    15-11-2012

Goed hotel met een goede service. Ligt aan boulevard, dus 2 minuten lopen voor je op het strand bent.

Gereisd met partner in november 2009

Beter is er niet!

Anne,
    2-4-2012

Na een prachtige rondreis kwamen we aan in Sihanouk Ville om enkele dagen tot rust te komen. We werden heel vriendelijk onthaald door onze Belgische host en kregen een prachtige kamer! We aten enkele keren in het hotel en ik moet eerlijk toegeven dat het tot de beste maaltijden behoorde van de volledige reis! De locatie van het hotel vonden wij ook een topper, iedereen wil dicht bij het toeristische ochenteal strand zitten maar wat ze vaak vergeten is dat de jeugd daar tot in de vroege uurtje feest, dus lawaai! Wij hebben geen enkele opmerking over dit hotel, alles was top!

Gereisd met partner in februari 2012