We hebben een aantal aanbieders voor Siena voor je op een rij gezet:

hotels Siena

We hebben een aantal aanbieders voor Siena voor je op een rij gezet:

Reviews over Siena

Dit is een toffe uitvalbasis +gezellige thuisbasis

pH;mORIAUX,
    19-8-2018

Enkel positieve opmerkingen:

PRIJS / Kwaliteit 10 op 10

Super propere kamers. Verschillende ; al dan niet met Jacuzzi, meerdere bedden duplex enz.

Zwembad (dat in de winter overdekt wordt).

Sauna complex (10€).

Dicht bij talrijke mooie dorpen; en zeer dichtbij Siena ! )

Zeer goede Keuken, en mooi restaurant! ook een dakrestaurant.

Aan het zwembad alles te verkrijgen (bar en ijssalonnentje)

Super vriendelijke en behulpzame receptie en bediening !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prima, luxueus aanvoelend hotel

Sander,
    10-3-2018

Prima hotel aan de rand van het centrum (op loopafstand, vlakbij San Domenico kerk). Goede bedden en mooie badkamer (met bidet, prima douche en goed warm water). Wifi is ook goed. Uitgebreid ontbijtbuffet in luxe aanvoelende setting. In de zomer lekker buiten op het terras. Op de begane grond is er een salon met prima fauteuils en bank om lekker te zitten en te neuzen in de bibliotheek. Als je er om vraagt, wordt ook nog een lekker kopje thee of koffie gemaakt. Er is een lift. Parkeergelegenheid is prima, zowel voor de deur als even verderop bij een groot parkeerterrein (beide gratis). Wij hebben ons prima vermaakt in een kamer en suite op de bovenste etage.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Prima nieuw hotel

rtvd,
    22-4-2017

Plus: Het is een vrij nieuw hotel met zeer vriendelijk en gedienstig personeel. De kamers worden goed schoongemaakt. Onze kamer (superior kamer) was voldoende ruim. De normale kamers zijn wat krapper. Er is airco op de kamer, die ook bij een buitentemperatuur rond de 20°C gewoon aan te zetten was. Dat maken we wel eens anders mee. Het ontbijt is voor de reiziger uit Noord-Europa helemaal OK. Er is, naast allerlei zoetigheden, kaas, gekookte ham, rauwe ham, salami, mortadella. Bij het ontbijt wordt vers gemaakte koffie in allerlei varianten geserveerd. De 2 kordate dames die het ontbijt runnen doen dit zeer efficiënt, vriendelijk en met de nodige vrolijkheid. De tv heeft een uitgebreid aanbod van zenders. Zelfs een Nederlandse (NPO1 voor het buitenland of zoiets). Een mooie mogelijkheid om even het nieuws te bekijken. Bij het hotel is meer dan voldoende gratis parkeerruimte beschikbaar. Het hotel bevindt zich op 20 minuten loopafstand van het historische centrum van Siena. Dat is echter niet aan te raden (heuvelop). Met de bus, die vrijwel om de hoek stopt, ben je voor €1,20 per enkele reis binnen een vloek en een zucht in het centrum. Terug lopen is wel een optie (wel een gedeelte zonder trottoir). De prijs-kwaliteit verhouding is helemaal prima. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Min: De omgeving van het hotel is nogal desolaat. Voor ons echter geen probleem: wij waren daar immers om Siena te bezoeken. Er is geen pc voor de gasten beschikbaar om bijvoorbeeld in te checken voor de terugvlucht. Dat is overigens wel netjes door de receptioniste opgelost door samen met mij dit af te handelen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Heel erg goed

M&M,
    9-9-2016

Vriendelijk personeel

Super schoon ( elke dag schone handoeken en om de dag schoon beddengoed, bed word wel elke dag super strak opgemaakt )

Mooi schoon zwembad wel aan de koude kant

Ontbijt is goed, engels ontbijt, fruit, yoghurt broodjes ( alleen koffie,cappuccino en thee moet je extra betalen

Bier, wijn is best aan de prijs

Cappuccino daar in tegen €1.50

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel voor bezoek aan Siena

Gezin,
    19-8-2016

Mooi hotel met nette kamers. Ook mooi schoon. Heerlijk ontbijt en avondeten. Bar met tapas buffet. Ook een heerlijk zwembad. Dicht bij het centrum van Siena. Prachtige ligging met mooi uitzicht op het historische centrum.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016