We hebben een aantal aanbieders voor Siegen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Siegen voor je op een rij gezet:

Reviews over Siegen

Jean,
    3-6-2011

Verbleven met een leuke groep van 44 Volwassene, Iedere deelnemer had een prima kamer, verdeeld over 6 verdiepingen, alles was perfect in orde. Indien je een bad met douche hebt is de instap vrij hoog is, dit is voor minder validen een probleem. Het sanitair was in prima staat. De ramen gaan omwille veiligheidsredenen beperkt open.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed voorzien, 'S-avonds hadden wij een uitstekend koud & warm buffet. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eén personeel voor s ‘avonds in de bar was te weinig, geen nood wij hadden een cafébaas in ons midden die graag meehielp achter de toog. Ruime parking. Stad Siegen is de moeite waard eveneens de omgeving, Freudenberg, Biggesee en Attahöhle.

Hotel ligt op ongeveer 1km van het centrum. Voor ons een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Enorm genoten

Elisabeth Ulrich,
    15-7-2010

Een prima hotel met vriendelijke personeel, schone kamers en prima 3-gangen menu. Nadeel was dat als het buiten warm (>25 graden) werd de kamer erg warm was, omdat het raam maar een heel klein kiertje open kan.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Prima Hotel

Marjo & Wim van Loo,
    29-5-2010

Wij vragen ons af of de mensen die de beoordeling voor ons gaven wel in dit hotel zijn geweest.

Wij hadden een prima kamer (aan het eind van de gang, deze zijn groter) alles was perfect in orde. Minpuntje is de douche die boven het bad zit omdat de instap vrij hoog is, is zeker voor minder validen een probleem. Het sanitair was in prima staat.

Het ontbijtbuffet was royaal en goed voorzien., 'S-avonds een prima drie gange keuze menu. De medewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Kortom een hotel om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2010

redelijk hotel met fantasieloos eten

frank de bodt,
    15-11-2009

elke ochtend geen keus bij het ontbijt. Elk diner afgemeten plateservice, met drankjes die buitensporig duur waren.

Reis zelf (oranjeroute) aan te bevelen.

Gereisd met partner in november 2009

vriendelijk, gastvrij, ruime kamers, lekker eten

Frank,
    28-9-2009

De ligging naast een autoweg wordt ruimschoots gecompenseerd door de hoge standaard van gastvrijheid en vriendelijkheid. Ik nam sávonds een zg. Schlemmerbuffet. Voor weinig geld kun je je lekker eten zoveel je wilt (20 euro) De huiswijn was van hoge kwaliteit. Ontbijt op maat gemaakt. Een aanrader

Gereisd met partner in september 2009