Sorteren

Reviews over Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

zeker voor herhalıng vatbaar

Martın Nuwenhof
    15-7-2018
    Het ıs een prachtıg resort met verschıllende restaurants en zwembaden.
    Management Team, Asst.Sales & Marketing Manager, 16-7-2018

Beste Martin,

Hartelijk bedankt voor uw review!

Leuk om te weten dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons resort.

We hopen dan ook dat we u snel nog eens mogen verwelkomen in een van onze hotels!

Kamelya Collection Exclusive Hotels

fantastisch

Megan Myburgh
    15-7-2018
    Wat een geweldige resort met ontzettende behulpzame mensen. Zowel bıj de receptie als bij het zwembad, ook de restaurant personeel is erg vriendelijk en altijd bereıd oö je te helpen. Wij hebben ook heerlıjk met z'n vijven continu bij het zwembad kunnen liggen samen, met vıjf lig bedden. Ook het strand was heerlıjk vertoeven met heerlijke drankjes en hapjes. Overal behulpzame personeel, vrıendelıjk en ook met onze kamers konden we verhuizen om wat dichterbij de kinderen te zıjn. Zeer tevreden over onze tijd hier en zeker een aanrader om hier weer op vakantie te gaan. Op en top verzorgd!!!
    Management Team, Asst.Sales & Marketing Manager, 16-7-2018

Beste Megan,

Heel erg bedankt voor de tijd die u heeft genomen om ons hotel zo positief te beoordelen.

Al uw complimentjes zijn doorgegeven aan de desbetreffende personen en ze zijn u allemaal erg dankbaar.

Hopelijk tot snel!

Kamelya Collection Exclusive Hotels

Emmy de Jong
    14-7-2018

Heerlijk hotel. Direct aan het strand. Aardig personeel en heel goed eten.

Ongeveer 20 minuten langs de boulevard naar Side centrum. Een aanrader!!

Bedank. Hotel Manager, hotel manager, 16-7-2018

Beste gast,

Fantastisch geweldig super

Dekeyser DeRudder
    14-7-2018
    Gewoon 1 woord GEWELDIG .Was 2de keer dat we er waren en kunnen niets afkeuren gewoon geweldig heel netjes zeeeeer vriendelijk enorm behulpzaam en zoveel meer wij gaan zeker nog terug . Ligt ook op wandelafstand van side centrum winkeltjes in de buurt .ligt aan zee en rustig maar niet te rustig .Zeker een aanrader voor iedereen voor groot en klein voor jong en oud .Wij hebben alvast genoten en vakantie was na 10 dagen weer veel tekort

Prachtig

Philippe
    13-7-2018
    Al voor de 6x naar de commodore elites en telkens is dat thuiskomen heel vriendelijk personeel heel behulpzaam heel mooie en ruime kamers die iedere dag heel grondig gepoetst worden , het eten is super lekker en het is er heel rustig wij vinden het een echte aanrader en gaan volgend jaar zeker terug
Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4872 reviews