Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Hotels Side

Op zoek naar fantastische hotels in Side voor een onbezorgde vakantie? In Side zijn genoeg hotels te vinden waar je goed zit voor een heerlijk verblijf. Boek een hotel aan de kust of juist op loopafstand van het centrum. Ben je toe aan een ontspannen vakantie op een rustige locatie? Volgens de reviews op Zoover vind je in Side de perfecte combinatie van zon en cultuur. J. Oostdam schrijft: ‘Side en omgeving is veel oudheidkundige bezienswaardigheden te zien voor de liefhebber.’ Ben je nog op zoek naar een geschikt hotel? Wij lichten een aantal populaire hotels in Side voor je uit.

Populaire hotels in Side

Het oude centrum van Side is the place to be voor cultuurliefhebbers. Vanuit Hotel Side Star Beach loop je zo het centrum in. De ligging van dit hotel is veel reviews top, want het hotel ligt ook nog eens pal aan zee. Nog zo’n hotel dichtbij het centrum is TT Hotels Pegasos World. Naast die goede locatie heeft dit hotel een waterpark met verschillende zwembaden met glijbanen. Marloes: ‘De glijbanen en zwembaden zijn geweldig. Grote handdoeken hoef je niet mee te nemen die kun je daar elke dag schoon halen.’

De hotels in Side bieden ook uitgebreide mogelijkheden aan voor all inclusive- en ultra all inclusive accomodaties. Op dit vlak is Arcanus Side Resort is populair. Het eten is hier erg goed en de keuze ook nog eens groot en gevarieerd. Het personeel is vriendelijk en na een paar dagen? Dan weten ze wat je het liefste drinkt. Familie Naert laat weten: ‘Het personeel was altijd erg behulpzaam, aardig en probeerde je op elk moment thuis te laten voelen.‘ Dit hotel in Side is geschikt wanneer je vakantie wilt vieren buiten het centrum. Ook Aydinbey Kings Palace is een hotel in Side buiten het centrum. Beide hotels liggen dan wel weer aan het strand. Ideaal dus wanneer je vooral wilt relaxen.

Ben je een echt gezelligheidsdier en kom je tijdens je vakantie graag in contact met anderen? Er zijn genoeg hotels in Side waar een gezellige sfeer hangt. Eentje daarvan is Crystal Sunrise Queen. Jullie schrijven dat je je hier meteen thuis voelt dankzij het personeel. ‘s Avonds is het nooit stil. Van een show tot aan live-muziek; er wordt van alles georganiseerd. En dit bekijk je natuurlijk onder het genot van een hapje en drankje. De cocktail van de dag is een aanrader.

Dit was een kleine greep uit de populaire hotels in Side. Hotels in of juist buiten het centrum, rustig of juist gezellig druk. Er zijn zoveel hotels in Side dat de keuze nog lastig wordt. Zo zijn er genoeg kindvriendelijke hotels met animatie of met een waterpark. Maar ook een wat simpeler hotel zonder poespas vind je in Side. Weet jij al naar wat voor soort hotel in Side je wilt?

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

hotels Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

We hebben een aantal aanbieders voor Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy voor je op een rij gezet:

Kras
Neckermann
Prettig Reizen
Prettig Reizen

Reviews over Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Een vakantie om nooit te vergeten

Eric,
    19-3-2019

Deze vakantie is onvergetelijk. We hebben ontzettend genoten en hebben tijd gehad om als gezin dichter bij elkaar te komen. Side is een top locatie en het hotel was geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

fantastisch

dennis,
    19-3-2019

fantastisch mooi en gezellig klein resort waar het gezellig en goede service

voorop staan wij zijn hier al 6 keer geweest en blijft top

Gereisd met partner in juni 2018

Super Hotel

Lion,
    13-3-2019

Personeel super vriendelijk en uitermate dienstig om het naar je zin te maken.Alles is precies zoals ik had verwacht.Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2019

het is echt geen 9 of 10 meer

T.,
    11-3-2019

Zeezicht geboekt hebben eerst enkele dagen een andere kamer gekregen, dit doen ze bij veel mensen maar deze dienen geen klacht in toch jammer. medio februari werd het heel druk het hotel was vol maar ze hebben niet de capaciteiten om de mensen 's-avonds niet genoeg stoelen en veel mensen gingen maar naar de kamer.

Gereisd met partner in februari 2019
    Bedankt, hotel manager, 14-3-2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

We komen in Oktober terug !

Bruijnzeel,
    11-3-2019

Het Hotel is heel erg gezellig. De service is zeer goed ook al regent het je kunt overal in het koffie drinken en het is zeer warm in het hotel zalig. Buiten aan het strand is het ook heel mooi en gezellig we komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in maart 2019
    Bedankt, hotel manager, 11-3-2019