Sorteren

Reviews over Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Super hotel!!

Jill
    21-11-2018

Super mooi hotel! Geweldig personeel.

Eerste hotel wat wij hebben meegemaakt in Turkije waar je niet hoeft te wachten voor een tafel tijdens ontbijt, lunch en diner.

rook gedeelte en niet rokers gedeelte.

Het hotel heeft een kattenhuis. Waardoor de katten goed zijn gevoed, geënt, ontvlooit, ontwormt en gesteriliseerd. Hierdoor heb je geen bedelende katten aan je tafeltje.

Speciaal zwembad voor 18+ en een speciaal 18+ gedeelte aan het strand.

Het hoofdzwembad ligt direct aan de zee!

Het kinderzwembad ligt apart zodat je hier geen ‘last’ van hebt als je geen zin hebt in kinderen. Nadeel is wel dat het handdoekje leggen is. Voorheen was hier goede controle op door het hotel. Helaas nu niet meer.

Met de dolmus ben je zo in het centrum, de halte ligt tegenover het hotel.

Wij gaan zeker nog eens terug!

prima hotel

j.neve
    21-11-2018

prima hotel een beetje duits gericht maar er komen nu meer belgen en nederl. dan voorheen 2nedl. sprekende dames een goede zet van het hotel eten de laatste 2keer wat minder dan we gewend waren is een aandacht punt na 8uur lege schalen werden niet aangevuld verder hebben we het voorde 15tiende keer goed ervaren

Bedankt, hotel manager, 21-11-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

Zeer goed.

Ilona Maljers
    21-11-2018

Heel goed hotel, vriendelijk personeel, erg goed eten met veel keuze.

Wel heel erg op de duitser gericht. Je wordt overal in het duits aangesproken.

Side zelf is een hele mooie stad.

Bedankt, Hotel Manager, 21-11-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

fantastich!

sofie
    20-11-2018

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het eten was lekker en gevarieerd, voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet. mijn man die een ziekte aan zijn darmen heeft en hierdoor vlug last heeft van diaree in het buitenland, heeft tijdens onze vakantie geen last gehad.

de kinderen hadden de tijd van hun leven, animatie komt je niet lastig vallen en is ook niet uitgesproken aanwezig.

de familie kamer was zeer proper.

niets op aan te merken en hier gaan we zeker nog eens naartoe.

het enige min puntje is dat het lang in de bus zitten is als je van de luchthaven komt, de keerzijde is dan wel weer dat je een mooie boulevard hebt om op te wandelen.

Fantastisch, willen 2019 weer gaan met ons zoontje

Bianca
    20-11-2018

En prachtig hotel, eten erg goed en veel keuze dus voor ieder wat. Het zwembad is erg fijn. Er is voldoende animatie zowel voor kinderen, jeugd en ouderen. Je kan vanuit het ressort met een klein busje naar het dichts bijzijnde stadje. Het privé strand is ook erg fijn. Wij hebben echt genoten en willen zeker nog een keer terug nu we een zoontje hebben. Zeker en aanrader.