Sorteren

Reviews over Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

fantastich hotel.

Van den Broek
    17-9-2018

Het hotel is heel goed, het personeel is vriendelijk, het eten is gevarieerd en het smaakt lekker. De bedden is goed het kamer is goed en het is overal schoon. je komt hier werkelijk niks te kort.

Top, voor herhaling vatbaar

Johan
    16-9-2018

Een heel fijne vakantie gehad.

Mooi hotel

Vriendelijke personeel, lekker eten en meer dan voldoende variatie.

Animatie was top!!!

Filiz en Nuren waren degenen die er wat uitsprongen.

Filiz was "mis alles goed".

Er zijn veel Duitse gasten, maar dat is geen reden om een andere keuze

te maken.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastısch hotel

Anja
    16-9-2018

Wıj zıjn super tevreden over dıt hotel je word er op handen gedragen en de anımatıe ıs goed geregeld. Het eten verdıend een dıkke 10.

De servıce ıs ook erg goed er word naar je geluısterd en het fıjne ıs dat er door twee mensen Nederlands gesproken word.

Super fıjn een eıgen strand bıj het hotel en ook daar lekkere drankjes van de bar.

We komen zeker terug!

Fantastich

Joery cozijnsen
    16-9-2018

Goed eten en drinken vriendelijk personeel heerlijk weer uiteraard, winkel kan in de buurt op loop afstand!

Geweldige vakantie in side mare resort en Spa!

Sarina ter Buurkes
    16-9-2018

We zijn in mei 2018 met ons gezin (kinderen 1 en 3) naar het side mare resort geweest.

Eigenlijk hebben we er maar 1 woord voor: FANTASTICH!

Aan alles is gedacht, de familiekamer die we hadden bestond uit twee gedeeltes gescheiden door een muur met raam met luxaflex zodat we de kinderen vanuit ons bed toch in de gaten konden houden, twee televisies, een koelkastje en een nette badkamer.

De diversen zwembaden waren schoon en goed onderhouden en aan het kinderbad en speeltuin is speciale aandacht besteed door bijvoorbeeld uv werende doeken zodat ze niet in de volle zon hoeven te spelen/zwemmen.

Het animatieteam zet zich voor de volle 100% in om het zowel de kinderen als de volwassenen naar het zin te maken.

Het eten is erg gevarieerd en zeer smakelijk, geen buikklachten zoals we wel vaak gehad hebben in andere hotels.

Nederlands sprekende dame achter de receptie zeer behulpzaam.

Echt een top vakantie!