Shenyang

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Shenyang

Reviews over Shenyang

• 9Hans Wagensveld24-07-2012

Leuke grote stad

Er is toch wel veel te zien in Shenyang. Zoals bijvoorbeeld een "kleine" verboden stad, diverse parken. Reizen met de metro gaat er simpel, goedkoop en goed!

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2012

• 7bertjen16-07-2011

groet stad

Hie zakelijk in 2007 vele keren geweest. grote typische moderne chinese stad. Je stinkt nog een week als je er geweest bent. Toch indrukwekkend

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in januari 2007

• 8krenn robert29-08-2007

sehr gastfreundlich,ausgezeichnet gute kueche,man wird als europaer von dem bunten treiben und leben dieser schoenen stadt wie verzaubert,viel sehenswertes kulturgut,sehr gut und fantasiereiche gartenausstellung,etwas chaotisches verkehrsaufkommen aber im allgemeinen nicht schlechter als viele suedeuropaeische grosstaedte. gute verkehrsverbindungen,flugzeug, bahn, bus aber auch taxi. shenyang ist aber eine stadt die bestimmt nicht zur erholung dient,jedoch den eindruck einer kulturell sehr interessanten und sicherheitsmaessig einer sicheren stadt macht. moechte auch die gelegenheit nutzen mich bei allen freunden denen ich in shenyang begegnet bin sehr herzlich fuer ihre sehr freundliche aufnahme und gastfreundschaft bedanken. Ich will der stadt und den menschen von shenyang nur sage,ich werde wieder mit grosser freude auf besuch kommen. nochmals recht herzlichen Dank allen buergern der stadt shenyang,es war mir eine ehre gast in dieser stadt gewesen zu sein.

• 10Cultuur
    • 9Omgeving