Sharm el Sheikh

Reviews over Sharm el Sheikh

Heel rustgevend!

Pauline,
    24-4-2019

Zeer goed en proper hotel. Zeer vriendelijk personeel en heel rustgevend. Ideaal voor koppels (zonder kinderen) omdat je verschillende zwembaden hebt en dus rust kan opzoeken. Het personeel is heel vriendelijk en staat dag en nacht voor je klaar, een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in april 2019

lekker ontspannen vakantie, zonnig warm, snorkelen

Ella Schimmer,
    16-4-2019

5 sterren hotel, goede personeel die altijd en Vriendelijk is en voor je klaar staat. Mooi strand met steiger, is goed vertoeven hier. Echt een aanrader. Lekker rustig. en een verwarmd zwembad. Alleen bij het zwembad vonden wij de muziek te HARD staan, teveel decibel. Natuurlijk mag er wel muziek zijn, maar kan wat zachter !! Wil je meer rust dan ga je aan de voorkant van het hotel, daar zijn ook 2 zwembaden, ook voor kleine kinderen en daar is het rustig, toen wij er in maart waren. Er zijn ook wel andere buitenlanders, meer van Ukraine-Russen, vinden wij luidruchtig en brutaal. Wij zijn van Nederland, dus eerst naar Oostende Belgie gereden en vandaar gevlogen naar Charm el Sheikh, omdat er in Nederland niet zoveel mogelijk vliegtuig vertrek wordt geboden. Jaren geleden gingen wij ieder jaar naar Sharm el Sheikh, een mooi snorkelgebied, maar vanwege incidenten was het vliegverkeer toen vanuit Nederland stop gezet, maar nu is het okay.

Gereisd met partner in maart 2019

Mooie locatie . Prima eten . elke dag Zon. 21 C.

Klaas ten Holt,
    15-4-2019

Prima locatie . Zon met temperatuur rond 21 C. In December !

Gereisd alleenreizend in december 2017
    Aleksandra Kelm, Marketing Department, 20-4-2019

Dear Mr. Holt,

Thank you for choosing our hotel for your holiday!

We are delighted to hear your comments and enjoy your facilities and services.

Thank you for your positive rating of our staff and thank you sincerely for this nice review.

We are looking forward to welcoming you back!

With warm regards,

Rixos Sharm El Sheikh team

Uitstekend!

Lannoo,
    14-4-2019

Super hotel . Lekker eten. Vriendelijk onthaal. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug!!😀

Gereisd met partner in april 2019
    Aleksandra Kelm, Marketing Department, 15-4-2019

Dear Lannoo,

Thank you for choosing our hotel for your holiday!

We are delighted to hear your comments and enjoy your facilities and services.

We are looking forward to welcoming you back!

With warm regards,

Rixos Sharm El Sheikh team

Uiterst aangenaam verrassend, het ontdekken waard!

Baecke Chantal,
    11-4-2019

Na enkele dagen acclimatiseren konden we dit immemse resort enorm apprecieren. We verbleven reeds in heel veel 5-sterrenresorts in Turkije en bleven ook hier totaal niet op onze honger zitten. Zowel het resort op zich als het aquapark is enorm proper. Overal waar je komt is het constant net. Alle efforts worden ondernomen om de tuinen en entourage constant in perfecte staat te houden. Het personeel doet enorm veel moeite om de vakantieganger op zn gemak te stellen. In het ganse complex kan er constant lekker gedronken en gegeten worden. Het eten is er enorm gevarieerd en superlekker. De drankjes worden - zowel warm of koud - aan de wensen van de klant aangepast... Met de glimlach. Het personeel is er constant vriendelijk en gemotiveerd. Ook dit geeft je als vantieganger een aangenaam gevoel. Gedurende ons volledig verblijf hadden we - zelfs tijdens de uitstappen die ze deden - een veilig gevoel......

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Aqua Blu Team, GM, 14-4-2019

Dear Baecke Chantal,

Thank you for your opinion. We are very happy that your vacations were successful. We hope to see you again in the future. The whole Aqua Blu Sharm team proves and will always make every effort to ensure that your holidays are of the highest quality. We wish you and your family all the best.

Respectfully, Management Aqua Blu Sharm.