Sharm el Sheikh - Naama Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Sharm el Sheikh - Naama Bay voor je op een rij gezet:

hotels Sharm el Sheikh - Naama Bay

Reviews over Sharm el Sheikh - Naama Bay

marie pianalto,
    22-1-2019

Luxe, rustig, heerlijk eten in diverse restaurants. Snorkelen mogelijk vanaf een pier niet direct aan het hotel gelegen. Dit jaar zou de pier klaar zijn voor het huisrif.

Uiterst gastvrij, lekkere cocktails in rustig decor. Heerlijke wellness, massages aan de dure kant. Neem een gezichtsbehandeling van 70 euro en deze is super! Deze werd door een man gedaan en de beste ooit! Wenkbrauwen werden met een touwtje geëpileerd een unieke ervaring. Dit was de 2 x in dit hotel en we willen niet anders meer!

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

geweldig hotel prijs/kwaliteit

Anna Lambrecht,
    21-1-2019

Mijn 5 de maal in Stella di Mare . Het blijft een fantastisch hotel met geweldig personeel en altijd klaar om u alles te geven opdat U een onvergeetelijke vakantie zou hebben. Ik kan iedereen dit hotel aanbevelen , alles wat U nodig heeft is beschikbaar , zwembaden , pier om te snorkelen, strand , animatie , lekker eten en u mag alles bestellen wat u niet ziet op buffet. Gewoon superhotel ! Anna

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Mooie vakantie

Ignace,
    13-1-2019

Goeie ligging, prachtige uitzichten.

Het eten mocht wat uitgebreider zijn. Het animatieteam is net nieuw en dus nog aan het opstarten, ze doen goed hun best.

Zeer vriendelijk personeel, ook aan de receptie werden we goed geholpen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 15-1-2019

Beste Ignace,

Mooie vakantie

Peeters,
    12-1-2019

Prachtige ligging. Animatieteam doet hun best. Theater kan wel vernieuwing gebruiken.

Kamers zijn in zeer mooie stijl ingericht.

Dichtbij het bruisende centrum.

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 14-1-2019

Beste Peeters,

heel mooi verzorg hotel,aanrader

claudine ceulemans,
    12-1-2019

Fantastisch hotel ,lekker eten en mooie heel propere kamers.Het personeel is super vriendelijk en attent, kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2018
    Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 14-1-2019