hotels in Shadoxhurst

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Shadoxhurst

Reviews over Shadoxhurst

• 9Liesbeth van der wel30-05-2015

Geweldig gebied, veel te doen

We zijn naar Canterbury geweest, Leeds Castle, dungeness lighthouse. Ashfors is ook leuk om te bezoeken.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

mei 2015

• 7v. velzen29-10-2014

klein met geweldige pub

Voor boodschappen naar Asda of Tesco 10 minuten rijden.

oktober 2014

• 8Corry17-07-2014

Zeker voor herhaling vatbaar!

Dit is een prima plaats om van hieruit de omgeving te verkennen. Wij hadden prachtig weer dus zijn veel op pad geweest.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Twentse familie31-10-2012

Centrale plek

Shadoxhurst is een klein dorp en daar is dus niet veel te doen. Wij hebben Canterbury, Londen en Ashford bezocht en hebben door Kent getourd. Ashford en Canterbury bieden voldoende gelegenheid om te winkelen en uit eten te gaan. Het uitgaansleven hebben we vooral daarop beoordeeld, dus we hebben geen indruk van disco's, theaters e.d. Cultuur (geschiedenis) vind je vooral in Canterbury. Londen spreekt voor zich en daarop ga ik hier verder niet in. Het landschap van Kent is glooiend en er zijn leuke Engelse plaatsen. Er rijden in het seizoen ook verschillende stoomtreinen. Vanuit Ashford kun je allerlei kanten op via snelwegen en met de trein. De ligging is maar een half uur vanaf Dover en Canterbury. Met de trein naar hartje Londen duurt ongeveer 1 uur en 20 minuten, het kan ook met Highspeed maar hoelang dat duurt en wat dat kost weet ik niet. Wij waren met 4 personen na 9.00 uur voor een groepretour Londen incl. ov in Londen zelf 58 pond kwijt. Dat is dus ca. 19 euro per persoon.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

oktober 2012

• 9M.Vergouwen01-11-2011

echt engels dorpje met postkantoor

niet voor uitgaanstypes, alleen een pub aanwezig waar je ook kunt eten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur