Reviews over Serfaus

Prima

Boogaard,
    23-3-2017

De nieuwe naam van dit pension is Althaler-Linden. Uitstekende ligging in centrum van Serfaus op 1 minuut lopen van het ondergrondse treintje naar de skilift. Kamer met balkon met mooi uitzicht is eenvoudig maar efficiënt ingericht. Geldt ook voor de badkamer met prima douche. Lekker ontbijt. Vriendelijke gastheer en gastvrouw.

kamer oke

Hetty,
    7-2-2017

in de beschrijving staat dat er een lift aanwezig is in hotel maar dat is niet juist. !!!! Er is geen lift in het hotel aanwezig !!!! Omdat ik moeilijk trappen kan lopen selecteer ik altijd op een hotel met lift had die vakantie erg veel moeite en onnodig veel pijn door de trap .

perfect

Fam. Leonards,
    9-3-2016

Gezellig hotel, heerlijk ontbijt, goed restaurant.

Met compliment voor de kok Fransisco. Ging heel erg leuk met de kinderen om. Ander personeel ook zeer vriendelijk. Pizza eten op de kamer was ook geen probleem nadat deze in de keukenoven warm was gemaakt. Goede auto haal/brengservice. Ligging prima. Sfeer uitstekend.

Absoluut een hotel om nogmaals te boeken.

uitstekend!n erg fijn personeel!

heer Vriend,
    26-1-2015

Uiitstekend! kan niets anders zeggen, erg vriendelijk, schoon, prima eten en vooral erg gastvrij!

Perfecte accomodatie in prachtig dorp en skigebied

mevrouw Loobeek,
    8-4-2014

Geweldige accomodatie, fijne service in hotel en super kamers.

Ligging ok tov skigebied en horeca!