We hebben een aantal aanbieders voor Serfaus voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Serfaus voor je op een rij gezet:

Reviews over Serfaus

Fantastisch voor kinderen, jammer van het diner

Jolanda,
    29-12-2017

Het hotel is fantastisch voor kinderen . De kamers zijn ruim en schoon. De service is top! Elk personeelslid is vriendelijk. Er is 1 heel groot minpunt en dat is het avondeten. Het is vaak gewoonweg niet lekker, de porties zijn heel klein en kwalitatief echt onder de maat. Bijv het dessert: deze kan bestaan uit een half bolletje ijs, welke dan nog eens gesmolten geserveerd wordt. Dit is echt heel jammer. Als het eten beter zou zijn, kwamen we terug. Nu gaan we opzoek naar een ander hotel. Dit tot grote teleurstelling van onze kinderen. Zij waten overigens wel te vreden met het kinderbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Boogaard,
    23-3-2017

De nieuwe naam van dit pension is Althaler-Linden. Uitstekende ligging in centrum van Serfaus op 1 minuut lopen van het ondergrondse treintje naar de skilift. Kamer met balkon met mooi uitzicht is eenvoudig maar efficiënt ingericht. Geldt ook voor de badkamer met prima douche. Lekker ontbijt. Vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek

Dre Kerstjens,
    11-2-2017

Super ligging tov skiliften, après ski, auto makkelijk te oarkeren

Gereisd met vrienden in januari 2017

Netjes, goeie plek

M. De gruijter,
    2-5-2016

Sauna en zwembad, die laatste op het dak. Vlak bij de metro. Het avondeten niet heel spannend, maar goed te eten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

perfect

Fam. Leonards,
    9-3-2016

Gezellig hotel, heerlijk ontbijt, goed restaurant. Met compliment voor de kok Fransisco. Ging heel erg leuk met de kinderen om. Ander personeel ook zeer vriendelijk. Pizza eten op de kamer was ook geen probleem nadat deze in de keukenoven warm was gemaakt. Goede auto haal/brengservice. Ligging prima. Sfeer uitstekend. Absoluut een hotel om nogmaals te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)