Sorteren

Reviews over Serfaus

Fantastisch voor kinderen, jammer van het diner

Jolanda
    29-12-2017

Het hotel is fantastisch voor kinderen . De kamers zijn ruim en schoon. De service is top! Elk personeelslid is vriendelijk. Er is 1 heel groot minpunt en dat is het avondeten. Het is vaak gewoonweg niet lekker, de porties zijn heel klein en kwalitatief echt onder de maat. Bijv het dessert: deze kan bestaan uit een half bolletje ijs, welke dan nog eens gesmolten geserveerd wordt. Dit is echt heel jammer. Als het eten beter zou zijn, kwamen we terug. Nu gaan we opzoek naar een ander hotel. Dit tot grote teleurstelling van onze kinderen. Zij waten overigens wel te vreden met het kinderbuffet.

geweldig,voor mensen die niet echt kunnen skieen.

Ruudo
    30-11-2017

Nou ik vond de omgeving gewrldig , vooral voor mij , want ik had nog nooit geskied.

charmant hotel,naast de piste

WENDY
    10-11-2017

Mooi verzorgde kamers,ruime apartementen.Gezellige bar.

Hotel ligt naast de piste,skien kan vanuit het hotel direct naar de lift sunliner.

Wij komen hier in de winter en in de zomer.Vriendelijke eigenaars

Een aanrader!!

Prima plek

Dre Kerstjens
    11-2-2017

Super ligging tov skiliften, après ski, auto makkelijk te oarkeren

fantastisch

teniers eddy
    9-2-2017

niks op aan te merken .hoogstaande keuken ; mooi zwembad met sauna en hamman ;niet ver van ondergrondse skimetro ; gezellig en mooi hotel ; misschien prys iets aan de hogere kant ; maar je krygt wel waar voor de prys!

mooi skigebied met veel lange pistes en veel gezellige skihutten.dikke aanrader!