Sorteren

Reviews over Serfaus

wij hebben een fantastische vakantie gehad

a.kersten
    11-8-2018

het is een fantastisch hotel modern en netjes en schoon elke dag schone handdoeken en je kamer netjes schoongemaakt. het eten was ook heel goed in de 14 dagen dat wij er waren niet 1 keer het zelfde gehad bij het avond eten en het ontbijt was perfect stond van alles je kon net zoveel eten als je op kon .En de mensen die het hotel leiden waren vooral perfect van de schoonmaaksters tot aan de bediening een hele vette 10 gaan beslist nog terug

Als de kok op cursus zou gaan ,komen we weder .

Ben en Tineke
    2-7-2018

Goed hotel met mooie ruime kamers inclusief balkon.

Vriendelijk personeel maar het eten was matig zowel het ontbijt als diner .

De kamers werden netjes schoon gehouden.

Wifi was er niet geweldig , erg onstabiel.

De bediening was zeer goed.

Het zwembad is erg klein.

Prima hotel op een mooie plek en goed ontbijt en m

Willem
    19-2-2018

Het is een schoon hotel met een erg goede ligging t.o.v. het centrum en de ski pistes. De kamers zijn ruim en netjes. Het ontbijt is prima en er is veel keus, dit in tegenstelling tot het avondeten. Daar kun je uit twee menu’s kiezen en hoewel het niet slecht is is het ook niet heel bijzonder.

Helmus Roost
    3-12-2017

Pure luxe en gastvrijheid met elke avond een culinair hoogstandje.

het was er geweldig

joke
    2-12-2017

als je hier in oktober naar toe gaat kun je prachtig wandelen de liften zijn dan gratis en voor kinderen is er heel veel te doen in de bergen.

Echt een aanrader om eens in deze tijd naar Serfaus te gaan.