Seminyak

hotels Seminyak

We hebben een aantal aanbieders voor Seminyak voor je op een rij gezet:

Corendon

Zeewatertemp (℃)29°28°29°29°29°28°27°27°27°28°29°29°
Dagen regen211918147762381114

Reviews over Seminyak

• 8Kelly B17-11-2018

Wij hebben het Bali virus!

Eigenlijk altijd als we een hotel boeken nemen we een kijkje op Zoover. Hier staan vaak goede reviews en adviezen van ervaren reizigers. Zie nu hier onze review over Seminyak op Bali. Wij verbleven in het Ibis Style Hotel. Een net hotel met de juiste faciliteiten en centraal gelegen. Vanuit Seminyak kun je er op uit naar verschillende mooie plekken met een taxi of met een scooter. Soms wordt de scooter afgeraden, maar wij hebben het gedaan en je raakt zo aan het verkeer gewend. Mocht je een goed restaurant zoeken dan raden wij Warung Mina aan. Via Google Maps kun je er zo heen rijden met de scooter vanaf het hotel. In Seminyak hadden wij ons 'vaste' hotel en verder hebben we in andere plaatsen hotels geboekt, maar kwamen altijd terug in het voor ons vertrouwde Seminyak. Voor de andere hotels ook weer naar de reviews op Zoover gekeken. Hierdoor stonden we niet voor verrassingen en hebben we enorm genoten van onze fantastische reis!

• 9Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Rianne29-04-2018

Super leuk stadje in het hart van Bali waar je lekker kan eten en leuk kan uitgaan. Het strand heeft overal de typische parasolletjes die het extra gezellig maken. Vanuit Seminyak hebben wij verschillende uitstapjes gemaakt met de scooter. We zijn bijvoorbeeld naar Kuta gegaan om te surfen. Finns Beachclub is een aanrader om te relaxen en Uluwatu is heeft een prachtige tempel en leuk uitzicht op surfers.

• 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Elise25-04-2018

Bali is fantastisch!! Beste vakantie ooit.. Vriendelijke mensen, heerlijk eten, genoeg uitgaansgelegenheden. Ik zou Kuta persoonlijk vermijden omdat ik dat zelf een beetje too much vond. Plaatsen zoals Uluwatu, Ubud, Seminyak wel heel leuk! Lekkerste eten vond ik toch echt bij Made’s Warung.

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Anoniem09-04-2018

Fantastisch!

Gezellige plek. Niet zo toeristisch als Kuta. Op de wegen wel erg druk. Tanah lot rond zonsondergang echter wel heel toeristisch. Je kunt hier beter heengaan op een ander tijdstip. Je kunt in Seminyak super goed surfen! Na 1 uur les te hebben gehad, konden we het redelijk goed zelf.

• 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Ellie_22-02-2018

Jl. Cendrawasih en Batubelig Beach waren oké

Seminyak Square heeft winkels en restaurants. Ook is daar een infostand van de Kura-Kura busjes (zie de foto’s), het openbaar vervoer op Bali.

De Jl. Petitenget is druk. Bij Warung Dedalu, Jl. Petitenget 235 kun je lekker local food eten tegen redelijke prijzen (zie foto’s). En aan de Jl. Petitenget 18 ligt de Pepito Supermarkt met een redelijk assortiment (zie de foto).

De Jl. Cendrawasih is een prettige, rustige straat. Op 150 m vóór het Sheraton hotel vind je Lanank Bakery met lekkere koffie en cake tegen een scherpe prijs (foto’s). En 100 m vóór het Sheraton hotel kun je bij Warung Jembung lekker én goedkoop local food eten (zie foto’s en video).

Als je de Jl. Cendrawasih uitloopt, ga je aan het eind linksaf en loop je via kleine straatjes naar Batubelig Beach. (Zie bijgevoegde looproute, foto’s en video’s). Bij Warung Pantai kun je lekkere koffie drinken en local food eten (zie de foto’s). Er zijn ook strand-ligstoelen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2018

• 8hazenpad20-03-2017

geweldig

Lopen gaat niet, transport onontbeerlijk, eigen vervoer dmv scooter is het mooist. Fantastisch is de Potato Head Beach club en ook het toegankelijke W. Ook bij Manu is het goed toeven op het strand. Mooie winkeltjes, goede eethuizen in alle prijsklassen. La Gastronomia en Warung Sobak echte aanraders. Publiek in clubs de meer welgestelde dertigers. Goede Surfscene.

• 7Omgeving
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in maart 2017

• 9rianne05-11-2016

Super leuke, hippe, levendige plek!

Seminyak is een drukke stad, maar in het laagseizoen (bijv. December) juist heel erg gezellig! De rest van Bali is dan extreem rustig, in Seminyak leeft het! In het hoogseizoen is het er wel Super druk, maar voor een paar dagen afwisseling nog steeds heel fijn! Een fijne strandplek is bij Potato Head, en een relaxed, hip (niet Balinees) hotel is het Dash Hotel! Echte balinese cultuur zie je hier niet veel meer, dan moet je ergens anders heen. Maar als Seminyak niet over!

• 7Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

december 2015

• 5Maysa11-09-2016

1 malig

Ik had veel meer verwacht van "het paradijselijke" bali. Heel druk veel verkeer(zoveel gassen dat je er bijna van stikt) prijzen zijn hoog, ze proberen u constant veel meer te laten betalen dan wat het kost. Wij zijn 10 taxi's afgegaan om van luchthaven tot ons villa te gaan, wij zijn voor 1/3 van de prijs gegaan dan dat ze in het begin vroegen. Je kan hier wel voor redelijke prijzen een villa huren met privé zwembad genoeg keuze erin. Kortom Bali was voor ons eenmalig zeker nadat we langkawi in Maleisië hebben gezien.

• 6Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 3Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in september 2016

• 9Katia Mulder22-02-2016

Chaotisch, druk, onoverzichtelijk, geweldige stad

Alles is er te vinden. Winkels, restaurants, bars, cafe's, discotheken en nachtclubs. Overal zijn kleine supermarktjes te vinden. Veel taxi's, scooters en auto's. Vooral in de namiddag en avonduren staat het verkeer nog wel eens vast. De sfeer is gemoedelijk en veilig. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en blijven geduldig en respectvol.

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 7Gienke15-08-2015

Leuk om paar dagen door te brengen..

Verwacht niet authentiek Bali.

• 5Zorg voor natuur

augustus 2015