Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar

hotels in Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar

Reviews over Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar

• 9Marleen Knuivers22-02-2019

Subliem

We zijn al naar heel wat bestemmingen en bergen geweest, maar de Seiser Alm was toch wel de mooiste ski/snowboard lokatie die we hebben gehad. De piste’s de natuur/bergen echt super. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.👍🏂⛷☀️

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

februari 2017

• 9Henk28-01-2014

Fantastisch gebied om te rodelen en Alpine Ski.

Wij waren vanaf 18 januari tot en met 25 januari op wintersport in dit gebied. Wij waren met familie .Mijn vrouw en ik rodelen en de rest van de groep deed aan alpine ski. Er zijn meerder rodelbanen, en een uitgebreid skigebied.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9julianesmeinung15-11-2013

Nettes Städtchen

Das Städtchen Seis am Schlern ist wirklich nicht sehr groß, aber bietet alles was man für einen Wellnessaufenthalt braucht. Ein kleiner Laden und auch viele Restaurants sind in der Stadt.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Mark30-07-2012

prima uitvaslbasis

wij stonden op de camping in Constantino, boodschappen deden we in Seis, overstappen op het busstation van Seis en veel wandelingen begonnen we bij de gondellift van Seis. Prima, klein dorp, er is een supermarkt, busstation en vvv kantoor.

• 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

juli 2012

• 10Rier Felix28-04-2011

Toller Urlaub auf dem Bauernhof

Wundervoll. Freue mich wieder auf nächstes Jahr. Einfach bezaubernd !

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9ahvk25-03-2011

Heel leuk dorpje

Hebben een fantastische skiweek gehad ondanks dat het weer niet geweldig was. Skipistes zijn goed onderhouden. Gebied is heel kindvriendelijk. Op de Seiseralm kan je in de winter skieen, rodelen, wandelen, met de arreslee naar boven of zelf paardrijden. Alles is netjes onderhouden en je werkelijk overal heerlijk eten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2011

• 8M. Delnoij14-07-2007

Seis am Schlern (Siusi) is een heeft nauwelijks 1000 inwoners. Met de omringende boerderijen, die tot de gemeente behoren, zullen het er iets meer zijn... Seis biedt zowel in de zomer als in de winter volop mogelijkheden voor de sportieve vakantievierders. Dagenlang wandelplezier op de -goed gemarkeerde- paden van de Seiseralm of skien op een van zijn vele geprepareerde -en goed onderhouden- pistes is een van de sterke troeven. Apres-ski en uitgaansleven is matig. De omgeving van de Seiseralm (vernoemt naar Seis) is erg kindvriendelijk!

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2007