Sorteren

hotels Seefeld / Leutasch

Reviews over Seefeld / Leutasch

Fijn hotel om te verblijven

Angela Stevens
    25-9-2018

Gastvrij service gericht hotel aan de rand van het centrum en op enkele minuten loopafstand van de Wildsee.

Kamers zijn schoon. Ook is er een fijne Spa waar je na een dag lopen, fietsen, skiën heerlijk kunt ontspannen.

Ontbijt en diner prima.

Hotel Helga the place to be, een echte aanrader.

Loe majelle
    23-9-2018

We zijn net terug van weer een weekje Hotel Helga in Seefeld. Dit was onze 13 keer dat we in Hotel Helga waren en het zal zeker niet onze laatste keer zijn. Het is iedere keer weer thuiskomen, we worden met open armen ontvangen. Helga en Franz zijn geboren Hotel eigenaren, vriendelijk, gastvrij en altijd behulpzaam met tips over wandelingen en bezienswaardigheden. Ok het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk en kamers zijn mooi en netjes.

De omgeving is fantastisch voor mooie wandelingen te maken.

Hotel Helga in Seefeld is een echte aanrader. Een Hotel waar we ieder jaar weer gasten tegenkomen die we eerdere jaren ook al gezien hebben.

Fantastisch !

Jenny
    27-8-2018

Het eten is heel goed! Zwembad is mooi. Kamer was voor 4 pers wat klein. Maar wel erg schoon. Seefeld is erg leuk en er is veel te doen in de omgeving.

heerlijk plekje, zeer gastvrij

familie met 3 kleine kinderen
    14-8-2018

Als tussenstop italie-nederland hier 1 nacht overnacht op een familiekamer.

Zeer vriendelijke eigenaren, met een warm welkom. Ze helpen je echt om een heerlijk, ontspannen verblijf te hebben.

Gratis toegangskaartjes voor een mooi zwembad (binnen en buiten) in Leutasch.

Heerlijk ontbijtbuffet, met warme chocolademelk voor de kindjes.

Fantastisch een echte aanrader

Saskua de vries
    13-8-2018

We kregen een hartelijk ontvangst. De eigenaar neemt alle tijd voor je en geen vraag is te gek. Ze hadden alle geduld voor mijn dochter van drie die meerdere vragen afvuurde. Buiten is er speelgelegenheid en wij hadden een 4 persoonskamer. Deze was prachtig en de kinderen hadden hun eigen kamer. Jammer genoeg verbleven we maar 1 nacht.