Scoglitti

hotels in Scoglitti

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Scoglitti

Reviews over Scoglitti

• 6r_meer9012-10-2012

Scoglitti is een echte badplaats

Scoglitti is een echte badplaats met weinig cultuur. Dat moet je echt in de binnenlanden zoeken. In Scoglitti zijn redelijk wat restaurants, maar erg duur en kwalitatief valt het tegen. In Modica, een plaats in het binnenland, fantastisch gegeten tegen een voor Nederlandse begrippen zeer lage prijs. Indicatie: voor- en hoofdgerecht incl. wijn voor Eur 17,50 p.p. Scoglitti heeft een redelijk gezellig centrum met wat winkeltjes die tot 11.00 uur 's avonds open zijn.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 6J. Hoekstra25-10-2009

Dit nooit meer!!

De weg ernaartoe beloofde al niet veel goeds: veel plastic langs de kant van de weg, veel rommel, dode katten en honden..... Wij waren er in oktober, Scoglitti was net ghosttown, alles dicht en verlaten, saai, donker en veel wind, net een enge film. Strand lag bezaaid met flessen, plastic en andere rommel, kortom, snel overslaan, deze plek!!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 3Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8cristina18-08-2009

da vedere

spiaggia Forestale incantevole con mare pulitissimo Dintorn da vedere Vita notturna di Scoglitti eccellente

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur