Edinburgh

8.7Fantastisch

4-sterren hotels Edinburgh

We hebben een aantal aanbieders voor Edinburgh voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
Bebsy
Bebsy
Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over Edinburgh

• 10AHCW28-01-2020

Super leuke stad en alle op loopafstand.

Hele mooie stad en alles op loopafstand(je hebt geen taxi op hop on/of bus nodig) heel veel te zien, de meeste musea zijn Gratis en ook 4 excursies zijn gratis: New town-ghost tour-old town tour en potter trail. Wij zaten in het Apex hotel in Old town super centraal en een fantastisch hotel. Tip: bij aankomst hadden we gelijk geld gepind maar dat was een zeer hoge koers(€134.- voor 100.-pond!) dus later pinnen. Eigenlijk had je nergens contant geld nodig, zelfs de taxi chauffeur had een pinaut. Je kon in alle pubs goed eten voor niet teveel geld (prijs ongeveer als in Ned.) Raar was dat je overal zelf je dranken aan de bar moest halen en betalen, dus heel veel pinbonnetjes....Ook hooglanden en Loch Ness trip gedaan, heel indrukwekkend. Het kasteel was ook zijn geld waard. Wat ook heel erg opviel dat het in het weekend VEEL drukker is, want wij waren er van di t/m zo, dus beter het weekend vermijden, want je moet dan ook alles reservere

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Astrid15-07-2019

onvergetelijke ervaring !

onvergetelijk ! zoveel te zien ! musea zijn gratis.......... De schotten zijn heel vriendelijke en behulpzaam. aanrader ...nighttoer door Edinburg . in Edinburg proef je schotland en dat smaakt naar meer ........

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Sabrina Roijen28-06-2019

Een van de mooiste steden waar ik ben geweest

Een prachtige stad waar veel te doen en te zien is. Als je van oude steden houdt is Edinburgh zeker weten een aanrader. Wij zijn in december gereisd toen er kerstmarkt was. Dit gaf de reis net iets extra’s

• 7Uitgaanslevenn
    • 1Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2018

• 8Roelof27-06-2019

Erg mooi

Castle historisch van belang fraai uitzicht en mooie rondleiding.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Lieneke08-05-2019

Leuke stad voor een stedentrip

Genoeg te beleven en mooie historische stad. We hebben het kasteel en Arthurs Seat bezocht. Ook een whiskyproeverij kon niet ontbreken. Gezellige stad en voor een paar dagen genoeg te doen!

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Egbert ten Hoeve26-04-2019

Schotland, we meet you next year again!

Als je er nog nooit geweest bent, zoals wij, dan geen verwachtingen vooraf koesteren. Als je er eenmaal bent, dan geniet je ademloos en heb je thuis heel veel te vertellen. Schotland, we meet you next year again!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9jacoba07-04-2019

Ik ga ieder jaar en heb er nog niet genoeg van

stel je open voor de mensen en hun gewoonten Het is een fantastisch land gastvrij,/ aardige mensen, rustig Het landschap is zeer wisselend ,de kusten zijn geweldig de eilanden geven je nog een eiland gevoel Culinair zijn ze niet sterk maar als je voor het land gaat neem je dat voor lief Schotland is fantastisch

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Alleen gereisd in oktober 2018

• 8Lenie06-04-2019

Fantastisch.

Edinburgh was onderdeel van een reis door de Schotse hooglanden. Het landschap was prachtig, ontzettend veel hele mooie en grote meren en Edinburgh heeft ons ook verrast. Veel historie, mooie oude gebouwen en kastelen. Bij de beoordeling in cijfers is het strand natuurlijk niet van toepassing.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Gerbrig van Brug03-04-2019

Cultureel, historisch, Schots; kortom fantastisch.

Edinburgh is een bruisende stad met zeer veel historische en culturele uitstapjes, maar ook op het vlak van eten, drinken en uitgaan is er veel te doen. Hoewel augustus de maand van de midges (kleine steekvliegen) is, heb je daar in de hoofdstad weinig last van. Wat wel een nadeel is van de maand augustus en wellicht een voordeel voor anderen: in Edinburgh zijn maar liefst drie festivals tegelijkertijd. Enerzijds is het daardoor heel gezellig en er is echt genoeg te doen en te ondernemen. Anderzijds is het bezoeken van de burcht daardoor wel echt minder leuk. Door de vele bezoekers is het dringen geblazen voor de mooie oude vertrekken en dat is jammer. Sowieso is het centrum, de Royal Mile, wel erg druk. en toeristisch. Even daarbuiten is ook genoeg te doen, dus ga ook echt de buitenwijken in waar je een praatje kunt maken met de zeer vriendelijke Schotten. Absolute aanrader: ga ondergronds in Edinburgh naar de Underground Vaults.

• 6Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Kasia01-02-2019

Cudowne Miasto

Świetne miejsce do zwiedzania.. jest wiele zabytków i przepieknych miejsc.. Ludzie bardzo przyjaźni.. jesteśmy zachwyceni..

Filmik z naszych wakacji

• 10Stranden