• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Schoorl / Groet

We hebben het fijn gehad en vonden hry een feest d

E de Groot Moolenbroek, 11-2-2018
    Parkeren is een probleem. Vooral voor mensen die slecht ter been zijn. Een.invalideplaats maar slecht te bereiken. Helaas0

heel goed

schrijen, 7-2-2018
    geweldig gegeten en goed verzorgd hotel
    J. Talsma, Hotel Manager, 11-2-2018

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, wij zien u graag terug als gast in ons hotel!

Met vriendelijke groet, Team Fletcher Hotel Jan van Scorel

Superfijne plek om met een groep te verblijven

Joyce, 29-1-2018

De ligging in de duinen en aan het strand is ontzettend fijn.

Wij verbleven hier met een groep voor een training met overnachting.

De prettige en natuurlijke omgeving had een positieve invloed op de training en de deelnemers. Lekker eten bij Struin aan het strand. Goede verzorgd.

Tussendoor even naar buiten, naar het strand of de lagune en met de Jongens van Schoorl een leuke buitenactiviteit gedaan op het strand. Een aanrader!

Zeer goed. Vriendelijk personeel, prima bediening

Fam Heins en Fam v.Wichen, 28-12-2017
    Met 2 gezinnen wederom 1e Kerstnacht hier doorgebracht. En weer naar volle tevredenheid geslapen met een prima verzorgd ontbijt. Graag tot een volgende gelegenheid.

geweldig

fam. verhoeven, 19-6-2017

Verwennerij bij Merlet, we hadden een prachtige ruime kamer, met heerlijke nespresso, een groot bad, douche en een fijn bed. We hebben buiten van een heerlijk diner genoten. Nog een afzakkertje in de gezellige bar gedaan, met een hele leuke jongedame achter de bar.

En de volgende ochtend een heerlijk royaal ontbijt. Het personeel, eigenaar en eigenaresse zijn erg vriendelijk. Ik zou er graag vaker komen. Want ook Schoorl en omgeving zijn de moeite waard.

Schoorl / Groet scoort een 8,6 uit 10, op basis van 588 reviews